نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه دسترسی داشته باشید و بتوانید وضعیت گارانتی خود را مدیریت کنید. یک حساب سامسونگ همچنین به شما امکان می دهد از داده ها در چندین دستگاه نسخه پشتیبان تهیه کنید، بازیابی و همگام سازی کنید، دستگاه های گم شده را پیدا کنید و به برنامه های انحصاری مانند SmartThings و Samsung Pay دسترسی داشته باشید.

رجستر کردن تبلت

ثبت نام در وب سایت سامسونگ اولین مرحله رجستر کردن تبلت

برای دریافت تمام مزایای حساب سامسونگ خود، باید دستگاه های خود را در حساب ثبت کنید. اگر تلفن گلکسی، تبلت گلکسی یا تلویزیون سامسونگ دارید، اولین باری که به حساب سامسونگ خود در دستگاه وارد می‌شوید، دستگاه باید به‌طور خودکار ثبت شود.

از طرف دیگر، اگر یک لوازم خانگی یا دستگاه دیگری دارید، باید آن را به صورت دستی از طریق وب سایت سامسونگ یا اپلیکیشن Samsung Members ثبت کنید. همچنین ایده خوبی است که حساب سامسونگ خود را به محصولات فرزند خود اضافه کنید و آنها را نیز ثبت کنید.

توجه: تنظیمات و صفحه نمایش های موجود ممکن است بسته به ارائه دهنده خدمات بی سیم، نسخه نرم افزار و دستگاه متفاوت باشد. هنگام ورود به حساب کاربری، ممکن است از شما خواسته شود که هویت خود را با استفاده از تأیید صحت دو مرحله ای تأیید کنید.

  1. ابتدا مطمئن شوید که قبلا یک حساب سامسونگ ایجاد کرده اید.
  2. وقتی آماده شدید، یک مرورگر وب باز کنید و به صفحه ثبت نام در وب سایت سامسونگ بروید. اگر قبلاً وارد حساب خود نشده اید، از شما خواسته می شود که وارد حساب خود شوید.
  3. دسته بندی محصول خود را انتخاب کنید، مانند موبایل، تلویزیون و سینمای خانگی، لوازم خانگی و غیره.
  4. در صورت نیاز، نوع محصول خود را انتخاب کنید، مانند تلفن، تبلت یا پوشیدنی. اگر چیزی را ثبت می کنید که یک دستگاه تلفن همراه نیست، مانند تلویزیون یا لوازم خانگی، می توانید این مرحله را نادیده بگیرید.
  5. شماره IMEI محصول (فقط برای دستگاه های دارای اتصال سلولی) یا شماره سریال و شماره مدل آن را وارد کنید.
این را ببینید  تعمیر حسگر مجاورت و نور

نکات مهم هنگام ثبت نام

توجه: برای دستگاه های تلفن همراه بدون اتصال سلولی (مانند تبلت های Wi-Fi)، حتماً گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید تا به جای شماره IMEI، شماره سریال را وارد کنید.

  1. اگر IMEI، سریال یا شماره مدل محصول را نمی‌دانید، وب‌سایت دستورالعمل‌هایی درباره نحوه پیدا کردن آن خواهد داشت. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به بخش «پیدا کردن مدل و سریال یا شماره IMEI محصول» مراجعه کنید.
  2. پس از وارد کردن شماره، ثبت نام را انتخاب کنید. اکنون محصول در حساب شما ثبت می شود.
  3. اگر در ثبت نام محصول خود با مشکل مواجه هستید، لطفاً برای مراحل عیب یابی به بخش «نمی توان دستگاه را ثبت کرد» مراجعه کنید.

توجه: اگر وب سایت می گوید تلفن یاتبلت سامسونگ شما قبلاً ثبت شده است، احتمالاً به این دلیل است که در دستگاهی که به طور خودکار آن را در حساب ثبت کرده است، به حساب سامسونگ خود وارد شده اید.

ثبت نام از طریق اپلیکیشن Samsung Members

برای ثبت محصولات خود می توانید از اپلیکیشن Samsung Members استفاده کنید! این برنامه به شما امکان می‌دهد به‌جای وارد کردن دستی، کد QR یا بارکد دستگاه را به راحتی اسکن کنید. همچنین می‌توانید دستگاه‌ها را در صورت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi اسکن کنید.

  • اگر قبلاً این کار را نکرده اید، مطمئن شوید که برنامه Samsung Members را در تلفن گلکسی خود دارید و به حساب سامسونگ خود وارد شوید.
  • Samsung Membersرا باز کنید و سپس روی برگه دریافت کمک ضربه بزنید. روی ثبت ضربه بزنید و سپس یک روش ثبت نام را انتخاب کنید.
این را ببینید  تبلت اپل مدل iPad mini 8.3 inch 2021-MK7M3LL/A ظرفیت 64 گیگابایت

توجه: اگر برنامه اعضای سامسونگ می گوید تلفن یا رایانه لوحی شما قبلاً ثبت شده است، احتمالاً به این دلیل است که در دستگاهی که به طور خودکار آن را در حساب ثبت کرده است، به حساب سامسونگ خود وارد شده اید.

سایر گزینه های ثبت نام

ثبت نام با استفاده از یک کد QR: برای شناسایی شماره سریال دستگاه خود از طریق یک کد QR، روی اسکن کد QR ضربه بزنید و روی تأیید ضربه بزنید. دوربین تلفن خود را با کد QR دستگاه ردیف کنید. اطمینان حاصل کنید که از بارکد روی خود دستگاه استفاده می کنید نه روی بسته بندی. وقتی دستگاه پیدا شد، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا آن را ثبت کنید.

ثبت نام با استفاده از Wi-Fi: برای جستجوی دستگاه خود از طریق شبکه Wi-Fi متصل، روی Scan Wi-Fi ضربه بزنید و مجوزهای لازم را بدهید. سپس، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا دستگاه خود را ثبت کنید. همه دستگاه ها از ثبت Wi-Fi پشتیبانی نمی کنند.

اسکن بارکد یا وارد کردن دستی: برای اسکن بارکد در دستگاه خود یا وارد کردن دستی اعداد آن، روی Enter info یا اسکن بارکد ضربه بزنید. نوع دستگاه خود را انتخاب کنید (تلفن، ساعت، تلویزیون و غیره). از اینجا می توانید اطلاعات لازم را وارد کنید. اگر می‌خواهید بارکد را اسکن کنید، روی نماد بارکد در کنار گزینه مورد نظر خود مانند شماره مدل ضربه بزنید. پس از اتمام ورود یا اسکن، روی ثبت ضربه بزنید.

یافتن مدل و سریال یا شماره IMEI محصول

هنگام ثبت نام محصول در حساب سامسونگ خود، باید اطلاعاتی در مورد دستگاه خود وارد کنید. برخی از دستگاه های تلفن همراه (مانند تلفن ها یا تبلت های LTE) از شما نیاز به وارد کردن شماره IMEI دارند، در حالی که لوازم خانگی و سایر دستگاه ها به شماره سریال و شماره مدل نیاز دارند. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر بتوانید به حساب سامسونگ خود در دستگاه وارد شوید، به طور خودکار آن را در حساب سامسونگ شما ثبت می کند.

این را ببینید  کابل دکمه روشن / خاموش Nexus 7

اگر نمی توانید وارد حساب سامسونگ خود در دستگاه شوید، بهترین شرط شما این است که وارد حساب سامسونگ خود در وب سایت ما شوید و به صفحه ثبت نام بروید. در بخش بعدی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت محصول خود کسب کنید.

جزئیات گارانتی دستگاه

  • آیا نمی دانید گارانتی شما چه چیزی را پوشش می دهد؟ پس از ثبت نام دستگاه، می توانید آنلاین شوید و اطلاعات گارانتی محصول را مشاهده کنید.
  • با استفاده از یک مرورگر وب، وارد حساب سامسونگ خود در وب سایت سامسونگ شوید.
  • به صفحه محصولات من بروید. در اینجا لیستی از تمام دستگاه های ثبت شده خود را مشاهده خواهید کرد.
  • دستگاه مورد نظر خود را در لیست پیدا کنید.
  • REVIEW WARRANTYرا در کنار دستگاه مورد نظر خود انتخاب کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا گارانتی خود را پیدا کنید.
  • هنگام مشاهده اطلاعات گارانتی، ممکن است از شما خواسته شود که مدرکی مبنی بر خرید ارائه دهید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.
  • اگر قادر به ارائه این اطلاعات نیستید، باید اطلاعات کلی گارانتی دستگاه خود را جستجو کنید. برای انجام این کار، به صفحه گارانتی در وب سایت سامسونگ بروید و از دسته های مختلف برای پیدا کردن دستگاه خاص خود و اطلاعات گارانتی آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: تنظیم مجدد تبلت به زبانی ساده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »