نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکلات تبلت الجی مدل G Pad X 8.0

تبلت الجی. آیا با LG G Pad X 8.0 خود مشکل دارید؟ شاید بیش از حد گرم شده است یا با شارژ، برنامه ها، صفحه نمایش یا باتری مشکل دارد؟ اگر دستگاه شما هر یک از مشکلات بالا را دارد، نگران نباشید. خوب، شما خوش شانس هستید؛ در این مقاله، ما مشکلات رایج LG G Pad X 8.0 و راه حل ها، نکات و ترفندهایی را برای رفع همه آنها در این راهنما به اشتراک گذاشته ایم.

تبلت الجی

LG G Pad X 8.0 راه حل مشکلات رایج نکات و ترفندها

LG G Pad X 8.0 تبلت فوق العاده ای است و من آن را به همه توصیه می کنم. اما، مانند هر دستگاه دیگری، برخی از مشکلات در آن وجود دارد. تبلت ها پیچیده هستند و ساختن یک دستگاه کامل و بدون مشکل آسان نیست.

بنابراین حتی پس از سال‌ها تجربه در تست کیفیت دامنه، سازندگان تبلت‌ها گاهی اوقات نمی‌توانند تمام مشکلات دستگاه را قبل از راه‌اندازی حل کنند. اما نگران نباشید، در این راهنما، من تمام مشکلات LG G Pad X 8.0 و راه‌حل‌ها/رفع‌های آنها را توضیح داده‌ام.

بیش از حد گرم شدن LG G Pad X 8.0

سه جزء مسئول گرمای بیش از حد عبارتند از SoC تبلت (که معمولاً به عنوان پردازنده شناخته می شود)، دوم باتری تبلت و سوم صفحه نمایش است.

انتظار می رود تبلت کمی گرم شود. با این حال، می توانید از ترفند زیر برای بررسی داغ شدن بیش از حد تبلت خود استفاده کنید.

بهترین راه برای بررسی اینکه آیا تبلت شما واقعاً «گرم می‌شود» این است که تبلت را روی گوش‌ها و گونه‌های خود قرار دهید، درست مانند زمانی که در تماس صوتی صحبت می‌کنید.

اگر به دلیل گرما احساس ناراحتی می کنید، بله، LG G Pad X 8.0 شما بیش از حد گرم شده است. برای رفع آن مراحل زیر را دنبال کنید.

رفع گرمای بیش از حد LG G Pad X 8.0 در استفاده عادی

شایع ترین علت مشکلات گرمایش تبلت، SoC است که معمولاً پردازنده نامیده می شود و صفحه نمایش در صورت استفاده با روشنایی بالا. وقتی تبلت شما به شدت از پردازنده استفاده می کند، گرم می شود.

این را ببینید  دوربین جلو iPad Pro 12.9 

حال برای حفظ دمای مطلوب تبلت و جلوگیری از مشکل گرمایش، گرما به صفحه نمایش داده می شود و سپس گرما را به هوا و دستان شما می ریزد.

بهترین راه حل به روز رسانی سیستم عامل است. گرمای بیش از حد و بسیاری از مشکلات دیگر توسط سازندگان از طریق به روز رسانی سیستم عامل رفع می شوند. بنابراین به شما توصیه می‌کنم به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و در صورت موجود بودن LG G Pad X 8.0 خود را به‌روزرسانی کنید.

گاهی اوقات، چندین به روز رسانی سیستم عامل وجود دارد و این به روز رسانی ها یکی یکی نصب می شوند. بنابراین، مطمئن شوید که تمام به روز رسانی های موجود را نصب کرده اید.

خرابی صفحه نمایش LG G Pad X 8.0

یکی از مشکلات مهمی که هنگام استفاده از LG G Pad X 8.0 می توانید با آن مواجه شوید این است که صفحه نمایش آن به درستی کار نمی کند.

همانطور که می دانیم، نمایشگر مهم ترین جزء یک تبلت است. بنابراین اگر صفحه نمایش شما به درستی کار نمی کند، می تواند یک مشکل مهم باشد. این یکی از بدترین مشکلاتی است که هنگام استفاده از یک دستگاه جدید می توانید با آن مواجه شوید.

رفع مشکلات صفحه نمایش LG G Pad X 8.0

دلایل زیادی وجود دارد که LG G Pad X 8.0 به درستی کار نمی کند. اولین راه حلی که باید امتحان کنید، راه اندازی مجدد رایانه لوحی است. اگر راه حل های زیر را امتحان نکند، در اکثر مواقع کار خواهد کرد.

صفحه نمایش کثیف

این شایع ترین دلیل عملکرد ضعیف صفحه نمایش است. صفحه نمایش کثیف به دلیل کثیفی، گرد و غبار، روغن، گریس یا مایع روی صفحه نمایش ایجاد می شود.

این را ببینید  بلندگوی خارجی چپ Samsung Galaxy Tab 2 7

اگر صفحه نمایش شما کثیف است، می توانید با پاک کردن آن با یک پارچه نرم آن را تمیز کنید. از الکل یا سایر مواد شیمیایی برای تمیز کردن صفحه نمایش استفاده نکنید زیرا الکل ممکن است به پوشش اولئوفوبیک روی صفحه آسیب برساند.

محافظ صفحه

با گذشت زمان محافظ‌های صفحه فرسوده می‌شوند و ثبت لمس‌ها را برای رایانه لوحی شما دشوار می‌کنند. بنابراین، محافظ صفحه را بردارید و یک محافظ جدید نصب کنید.

حالت ذخیره انرژی

بررسی کنید که آیا تبلت حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را فعال کرده است. حالت ذخیره انرژی با کاهش عملکرد دستگاه کار می کند. به طور معمول، این حالت پس از شارژ LG G Pad X 8.0 15٪ و بالاتر غیرفعال می شود.

صفحه نمایش آسیب دیده

صفحه نمایش آسیب دیده یکی از دلایل تعمیر تبلت و عدم پاسخگویی صفحه نمایش است. صفحه نمایش تبلت دارای سه قسمت اصلی است، لایه بالایی شیشه، لایه دوم صفحه نمایش و لایه سوم دیجیتالی کننده صفحه نمایش لمسی است.

قاب (در صورت نصب) را بردارید و تبلت را به دقت از نظر ترک، فرورفتگی یا تغییر رنگ بررسی کنید. تشخیص ترک ها در زیر نور خورشید بسیار آسان تر است. اگر یک شبکه مستطیلی دیدید، نگران نباشید. این دیجیتایزر صفحه نمایش لمسی است و انتظار می رود که در آن وجود داشته باشد.

در صورت مشاهده هرگونه ترک، فرورفتگی یا تغییر رنگ، صفحه نمایش تبلت شما آسیب فیزیکی دارد. بیشتر اوقات، نمایشگر نیاز به تعویض دارد.

رابط کاربری آهسته یا ضعیف در LG G Pad X 8.0

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که مردم اغلب از آن شکایت می‌کنند، رابط کاربری کند یا کند در LG G Pad X 8.0 است. رابط کاربری تاخیری به این معنی است که انیمیشن ها ممکن است دچار لکنت شوند. همچنین، باز کردن یک برنامه یا انجام هر کاری در رایانه لوحی شما بیشتر طول می کشد.

اگر رابط کاربری تاخیر داشته باشد، تجربه تبلت شما را مختل می کند. و استفاده از آن را بسیار خسته کننده خواهد کرد. گاهی اوقات صفحه نمایش نیز یخ می زند. بنابراین، اگر با هر نوع رابط کاربری کندی در LG G Pad X 8.0 خود مواجه هستید، باید این راه حل ها را امتحان کنید.

این را ببینید  باتری Samsung Galaxy Tab 2 7

بدون فضای ذخیره سازی

این احتمالاً رایج‌ترین دلیل تاخیر در رابط کاربری در هر دستگاهی است. وقتی فضای ذخیره‌سازی کافی در دستگاه شما وجود ندارد، همه چیز شروع می‌شود. به عنوان مثال، برنامه ها به طور خودکار حذف می شوند و داده های مهم خراب می شوند. و بر عملکرد کلی تبلت شما تأثیر می گذارد.

بنابراین مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی کافی در دستگاه خود دارید. اگر این کار را نمی کنید، باید برخی از برنامه ها را از رایانه لوحی خود پاک کنید و مقداری فضا آزاد کنید.

کمبود حافظه

RAM مخفف Random Access Memory است. این حافظه کاری دستگاه است که همه برنامه ها، اسناد، موسیقی، فیلم ها، عکس ها و غیره شما در آن ذخیره می شوند.

هرچه رم بیشتری داشته باشید، برای چندوظیفگی بهتر است. در زمان نگارش این مقاله، تبلت ها دارای رم 1 تا 18 گیگابایتی هستند. با این حال، اکثر تبلت ها تنها بین 4 تا 8 گیگابایت رم دارند.

اگر چندین برنامه دارید، برنامه های غیر ضروری را حذف نصب کنید. این برنامه ها رم رایانه لوحی شما را می خورند. هر چه تعداد برنامه ها بیشتر باشد، استفاده از رم بیشتر می شود. بنابراین فضای موجود در رم برای سیستم عامل وجود ندارد.

همچنین می توانید نسخه لایت برنامه هایی مانند فیس بوک، مسنجر، توییتر، یوتیوب و غیره را نصب کنید.

نسخه قدیمی اندروید مستعد مدیریت نامناسب RAM است. بنابراین، من به شما توصیه می کنم تبلت خود را به آخرین سیستم عامل به روز کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: فیلمبرداری از نمایشگر تبلت برای مبتدیان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »