نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توانید عمر باتری iPad خود را افزایش دهید

چندی پیش متوجه شدیم که ما از تبلت خود به اندازه گذشته استفاده نمی کنیم. این ما را به این سوال سوق داد که چگونه ما می توانیم عمر باتری را در تبلت Android خود افزایش دهیم. امروز، ما همین سوال را برای iPad های خود مطرح می کنیم.

در حقیقت، iPad ها با کمی تنظیمات تمایل به دوام باتری بسیار خوبی دارند. مواردی وجود دارد که می توانید برای صرف وقت بیشتر از یک بار شارژ انجام دهید. اکثر ما iPad های خود را با خود به همه جا نمی بریم، آنها معمولاً هنگام رفتن به محل کار یا بیرون از خانه برای بازی در خانه می مانند.

با این فرض، می توانیم برخی از عملکردهای iPad خود را غیرفعال کنیم زیرا از آن استفاده نمی کنیم به گونه ای که این قابلیت واقعاً مهم باشد، یعنی تقریباً فقط برای مصرف رسانه های اجتماعی، بازی کردن، پخش ویدئو و سایر موارد غیر فعالیتهای تولیدی.

بزرگترین هدر رفتن باتری اولیه تازه سازی پس زمینه و اعلان ها

اولین چیزی که می خواهید غیرفعال کنید، تازه کردن برنامه پس زمینه است. در حالی که برای سرگرم کردن iPad خود به برنامه هایی نیاز دارید، این برنامه ها نیازی به صرف نظرسنجی روزانه برای به روزرسانی و هدر رفتن باتری شما ندارند.

به همین ترتیب، اگر iPad شما در درجه اول برای مصرف رسانه و گشت و گذار در اینترنت است، به اعلان های زیادی (در صورت وجود) نیازی ندارید.

ابتدا (تنظیمات) و گروه (عمومی) را باز کنید، سپس روی دکمه (پس زمینه برنامه تازه سازی) ضربه بزنید.

این را ببینید  دوربین عقب Samsung Galaxy Tab 2 7

از همه برنامه های نصب شده شما طولانی است که در صورت تمایل می توانید تازه سازی پس زمینه هر یک را غیرفعال کنید. آسان تر است، فقط خاموش کردن (پس زمینه برنامه تازه سازی) مانند عکس بالا می باشد.

سپس، در تنظیمات، روی (اعلان ها) ضربه بزنید ؛ مانند تازه کردن برنامه پس زمینه، نمی توانید اعلان ها را با یک حرکت خاموش کنید.

درعوض، باید روی هر برنامه ضربه بزنید و سپس (اجازه اعلان ها) را لمس کنید. این کار را می توانید برای همه، بیشتر افراد یا فقط برای چند نفر انجام دهید.

اگر می خواهید بیشتر به اعلان های iOS بروید، می توانید تنظیمات صداها، نمادهای نشان و موارد دیگر را نیز تنظیم کنید. با این حال، برای اهداف ما در اینجا، خاموش کردن آنها و تازه سازی برنامه پس زمینه باید در طولانی مدت تأثیر مثبت بر دوام باتری داشته باشد.

نامه، مخاطبین، تقویم ها

iPad شما برای کار در باغ به اصطلاح دیواری اپل طراحی شده است، به این معنی که وقتی آن را به حساب Apple خود متصل می کنید، تغییراتی که در مخاطبین ایجاد می کنید، رویدادهایی که به تقویم خود اضافه می کنید و هر ایمیلی که دریافت می کنید به دستگاه شما منتقل می شود. این اطمینان می دهد که iPad شما به روز و مطابق با بقیه دستگاه های Apple شما است.

گفته شد، اگر از iPad خود برای فعالیت های مثبتی مانند نامه های الکترونیکی، مخاطبین و تقویم ها استفاده نمی کنید، خاموش کردن فشار منطقی است.

برای خاموش کردن فشار، روی (نامه، مخاطبین، تقویم ها) در تنظیمات، سپس (واکشی داده های جدید) ضربه بزنید.

این را ببینید  قابلیت تبلت مدل iPad mini 3 Wi-Fi

شما می توانید حساب های خود را بصورت جداگانه تنظیم کنید، اما در صورت لزوم ما فقط (فشار) را خاموش و تازه می کنیم.

به یاد داشته باشید، غیرفعال کردن این تنظیم به این معنی است که اگر می خواهید آخرین ایمیل خود را ببینید یا تقویم ها و مخاطبین خود را به روز کنید، باید به صورت دستی تازه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهارده =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »