نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تبلت Samsung Galaxy Tab S6. Samsung Galaxy Tab S6 یک تبلت اندرویدی بسیار پیشرفته است. برای رسانه ها و تقریباً به همان اندازه برای بهره وری عالی است. این گران است، اما همچنان ارزان تر از رقیب اصلی خود – iPad Pro است. با این حال، آن نیز به خوبی محدوده Pro اپل نیست.

تبلت  Samsung Galaxy Tab S6

مقدمه ویژگی های کلیدی و طراحی تبلت Samsung Galaxy Tab S6

سامسونگ گلکسی تب اس 6 ممکن است توسط تبلت های جدیدتر گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس پیشی گرفته باشد، اما در زمان خود تبلت مهمی بود و اگر فکر می کنید برای شما مناسب است، یک ابزار ارزشمند باقی می ماند.

به لطف تسلط کامل اپل بر بازار تبلت ها – و ایجاد آیپد پرو و ​​تسلط بر سطح جدید تبلت های فوق العاده – تعداد کمی از تولیدکنندگان رقیب جرأت می کنند سر خود را بالای پارپت تبلت ممتاز نگه دارند. سامسونگ یک استثنای قابل توجه است، که به طور مداوم تبلت های حرفه ای شیک و با مشخصات خوبی را تولید کرده است.

به نظر می‌رسید حتی سامسونگ در اوایل سال 2019 زمانی که با تبلت میان رده سامسونگ گلکسی تب S5e پیشتاز بود، در برابر هجوم اپل مخالفت می‌کرد. اما ورود گلکسی تب اس 6 به ما قهرمان تبلت‌های اندرویدی را داد که آرزوی آن را داشتیم.

خبر خوب این است که حتی در سال 2022 سامسونگ گلکسی تب اس 6 یکی از بهترین تبلت های اندرویدی است که می توان با پول خرید. سوالی که باید به آن پاسخ داده شود این است که آیا سامسونگ گلکسی تب اس 6 به اندازه کافی خوب است که در کنار آیپد پرو مورد توجه جدی قرار گیرد.

عمر باتری و میزان نگهداری انرژی

اولین پارامتر در بررسی تبلت Samsung Galaxy Tab S6، عمر باتری و میزان نگهداری انرژی است که در ادامه نکات مهمی در این خصوص به شما ارائه می شود.

  • باتری 7040 میلی آمپری استقامت بسیار خوبی را ارائه می دهد
  • سامسونگ 14 ساعت استفاده را با یک بار شارژ تخمین زده است

سامسونگ برای گلکسی تب اس 6 باتری کوچک تری نسبت به گلکسی تب اس 4 عرضه کرده است، تنها 7040 میلی آمپر ساعت در مقابل 7300 میلی آمپر ساعت.

اما این هنوز هم بسیار بزرگ است و در واقع به اندازه باتری Galaxy Tab S5e است. مزایای چیپست کارآمد اسنپدراگون 855 را نیز اضافه کنید و به نظر می رسد دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

این با آزمایش باتری معمولی ما ثابت می‌شود، که شامل اجرای یک ویدیوی حلقه‌ای 90 دقیقه‌ای با روشنایی کامل صفحه نمایش است. با گلکسی تب اس 4 این کار 12 درصد از شارژ کامل را می خورد. با گلکسی تب اس 6، تنها 9 درصد کاهش یافت.

این را ببینید  قاب پشتی Galaxy Tab S 8.4

سامسونگ تخمین زده است که گلکسی تب اس 6 برای 14 ساعت استفاده مناسب است. طبق تجربه ما، به راحتی در یک روز بسیار فشرده مقاومت خواهد کرد، و مطمئناً با iPad Pro 11 (2018) قابل رقابت است.

Tab S6 از شارژ سریع باتری نیز پشتیبانی می کند، اگرچه این واقعیت که فقط با یک شارژر 15 واتی عرضه می شود – نه واحد 25 واتی که با گوشی هوشمند گلکسی اس 10 5G عرضه می شود – ناامید کننده جزئی است. برای مقایسه، iPad Pro 11 با یک شارژر 18 واتی عرضه می شود.

بررسی دوربین و امکانات آن

در این بخش قصد داریم امکانات دوربین تبلت Samsung Galaxy Tab S6 را مورد بررسی قرار دهیم.

  • دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی با حالت شب
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی

دوربین دوگانه ممکن است در دنیایی که گوشی‌های هوشمند با دوربین چهارگانه را می‌بینیم، ویژگی قابل توجهی به نظر نرسد. اما گلکسی تب اس 6 اولین تبلت سامسونگ است که دارای تنظیمات چند دوربینی است.

این شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی f/2.0 همراه با یک بک آپ فوق عریض 5 مگاپیکسلی f/2.2 است. این صدایی در یک گوشی هوشمند میان رده بسیار غیرقابل توجه خواهد بود، اما برای یک تبلت که در آن عکاسی واقعاً اولویت ندارد، نسبتاً پیشرفته است.

به‌ویژه دوربین ثانویه، امکان گرفتن عکس‌های با زاویه باز جالب و همچنین امکان گرفتن عکس‌های اغراق‌آمیز بوکه پرتره را فراهم می‌کند.

چیزی که روی کاغذ به طور منطقی مناسب به نظر می رسد، در عمل هم همین طور است. عکس‌هایی که به‌دست آوردیم کاملاً خوب بودند، به نوعی گوشی‌های میان‌رده. به نظر می رسید که برخی از رنگ ها به طور مصنوعی به چشم ما رسیده اند، اما سامسونگ به دنبال رنگ های تند است.

مشخصات کلی دوربین تبلت Samsung Galaxy Tab S6

به طور کلی، نرم افزار دوربین خوب سامسونگ به طور قابل توجهی همه چیز را تقویت می کند، با HDR خودکار که به خوبی در هر عکس از منظره روشن، نهایت را به خوبی نشان می دهد. این شرکت همچنین حالت شب خود را از گوشی های هوشمند رده بالای خود متمایز کرده است، بنابراین شما می توانید در شرایط بسیار تاریک عکس های قابل استفاده بگیرید.

یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد، اگرچه ما گمان می‌کنیم که بیشتر برای تماس‌های ویدیویی استفاده شود. یا حداقل، ما امیدواریم که چنین باشد. اگر یک چیز مضحک تر از کسی باشد که از تبلت خود برای دوربین استفاده می کند، این است که شخصی از تبلت خود برای گرفتن سلفی استفاده می کند.

این را ببینید  تعمیر بلندگوی خارجی تبلت ایسر

S Pen برای طراحی و استفاده بهتر

تبلت Samsung Galaxy Tab S6 مجهز به یک قلم لمسی است که کار با آن را برای کاربر راحت تر می کند.

  • قلم S یک افزودنی واقعا مفید است
  • اقدامات هوایی جدید نیست

Samsung Galaxy Tab S6 چیزهای زیادی برای آن دارد، اما نقطه تمایز اصلی آن در کنار آی‌پد پرو، قرار دادن قلم S Pen است.

حتی این بار در طراحی دستگاه تعبیه شده است و در یک ناحیه مغناطیسی درست در زیر ماژول دوربین اصلی قرار می گیرد. Tab S6 قلم S خود را هنگامی که در جای خود قفل می شود شارژ می کند و شارژ مجدد کامل از خالی 90 دقیقه طول می کشد.

در حالی که بدون شک جالب است که بتوانید قلم S را به این روش ذخیره کنید، اما امنیت خاصی ندارد. ما دریافتیم که بیرون آوردن قلم از محفظه‌اش بسیار آسان است، و تقریباً مطمئناً متوجه خواهید شد که در ته هر کیفی که آن را در آن حمل می‌کنید، ریشه می‌زنید.

دلیل بسیار خوبی وجود دارد که هر دو قاب رسمی Galaxy Tab S6 دارای قلم S هستند. اگر قصد سفر با این تبلت را دارید، یکی از این موارد بسیار ضروری است.

مشخصات کلی طراحی تبلت Samsung Galaxy Tab S6

سامسونگ یک متخصص در فناوری قلم است و چند سالی است که از خانواده فبلت های Samsung Galaxy Note استفاده می کند. صفحه نمایش 10.5 اینچی Galaxy Tab S6 یک بوم فوق العاده برای این ابزار همه کاره ایجاد می کند. در واقع، ما تا آنجا پیش می رویم که بگوییم قلم S در اینجا حتی از سری Note فوق منطقی تر است.

صفحه نمایش مجلل Galaxy Tab S6 با داشتن این قلم S Pen با تناسب زیبا، عملاً شما را به طرح ها و دیگر کارهای هنری دعوت می کند. این چیزی است که توسط برنامه اختیاری PENUP تشویق می‌شود، که نقشه‌های هدایت‌شده و ابزارهای بصری را برای کمک به شما ارائه می‌کند.

تبلت  Samsung Galaxy Tab S6

طراحی و نمایش

در ادامه ویژگی های مناسب در زمینه طراحی و نمایش تبلت Samsung Galaxy Tab S6 به شما معرفی می شوند.

  • طراحی تمام فلزی بسیار باریک
  • Super AMOLED 10.5 اینچی پر جنب و جوش
  • حسگر اثر انگشت درون نمایشگر مفید است اما سریع‌ترین نیست

سامسونگ گلکسی تب اس 6 هیچ جایزه ای را برای اصالت در جلوی طراحی دریافت نمی کند، اما این مانع از آن نمی شود که یک کیت زیبا باشد.

این را ببینید  تعمیر دوربین پشتی تبلت

این کاملاً جذابیت زاویه ای و عضلانی آیپد پرو 11 را ندارد، اما در همان پارک توپ تمام فلزی قرار دارد. لبه‌های نرم‌تر، بدنه نازک‌تر Tab S6 (اگرچه فقط 5.7 میلی‌متر در مقابل 5.9 میلی‌متر صحبت می‌کنیم)، قاب بسیار سبک‌تر (420 گرم در مقابل 468 گرم) و نسبت تصویر طولانی‌تر باعث می‌شود که نسبت به رقیب اپل، کمی شیک‌تر به نظر برسد.

طراحی Tab S6 مطمئناً نسبت به نسل قبلی خود یعنی Samsung Galaxy Tab S4 پیشرفت قابل توجهی دارد. ما از دیدن قسمت پشتی شیشه ای شکننده و لغزنده دومی ناراحت نیستیم.

تعمیرات حرفه ای تبلت

طراحی دکمه ها و نمایشگر تبلت Samsung Galaxy Tab S6

شاید تعجب آور نباشد که گلکسی تب اس 6 با تبلت میان رده سامسونگ گلکسی تب S5e که چند ماه قبل عرضه شد، اشتراکات بیشتری دارد. تفاوت اصلی مدل ممتازتر، ماژول دوربین دوگانه لوزی شکل و اسلات قلم S است که بلافاصله در زیر آن قرار دارد. این ویژگی اخیر ممکن است عملکرد واضحی داشته باشد، اما به عنوان یک علامت متمایز تبلت نیز عمل می کند.

روی لبه نزدیک‌ترین شکاف بچرخانید و دکمه‌های پاور و صدا Galaxy Tab S6 و همچنین سینی سیم‌کارت مدل LTE را خواهید دید. لبه مقابل شامل کانکتور برای پوشش اختیاری صفحه کلید است.

مشخصات بلندگوی تبلت سامسونگ

سامسونگ چهار بلندگو با تنظیم AKG نصب کرده است، دو بلندگو در هر دو لبه باریک، در حالی که لبه پایینی (بر اساس جهت آرم سامسونگ) حاوی پورت USB-C است. جک 3.5 میلی متری هدفون وجود ندارد، که در هر تبلت حرفه ای مایه شرمساری است.

اگر طراحی گلکسی تب اس 6 بی سر و صدا چشمگیر است، پس نمایشگر آن هیچ تلاشی برای کم رنگ کردن چیزها نمی کند. ما به صفحه نمایش 10.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 1600 در 2560 برای 287ppi نگاه می کنیم.

این بیت Super AMOLED است که در اینجا واقعاً قابل توجه است. ممکن است ما آن را در گلکسی تب اس 4 و گلکسی تب اس 5 ای دیده باشیم، اما همچنان در تبلت ها تازگی دارد.

تمام نقاط قوت و ضعف معمول این فناوری پنل وجود دارد و در نظر گرفته شده است. این یک صفحه نمایش پر جنب و جوش با کنتراست عالی (از جمله گواهینامه HDR10+) و رنگ مشکی عمیق و جوهری است. این واقعاً بسیار زیبا است و آن رنگ‌های پر جنب و جوش همه چیز را از محتوای ویدیویی گرفته تا نقاشی‌های دیجیتال را بالا می‌برد.

پیشنهاد مطالعه: 6 برنامه برتر پخش ویدئو در مک بوک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »