نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بسیاری از برنامه های طراحی در آیپد کاملا رایگان هستند و برخی دیگر از آن ها در نسخه پولی ارائه شده و کاربر برای استفاده از آن ها باید مبلغ بالایی هزینه کند. بسیاری از طراحان گرافیک تمایل به استفاده از برنامه های طراحی در آیپد دارند. از این رو در این مقاله شما را با تعدادی از این برنامه های رایگان آشنا می کنیم.

Charcoal یکی از برنامه های طراحی در آیپد

جدیدترین برنامه طراحی در آیپد در سال 2021، Charcoal است که مناسب افرادی است  که به دنبال پیچیدگی زیادی نیستند. در این برنامه کاربردی می تواند اندازه بومتان را از بین 3 گزینه انتخاب کنید. از طرفی یک خط کش لمسی در این اپلیکیشن وجود دارد که با استفاده از آن می توان خطوط مستقیم در طرحتان رسم کنید.

اپلیکیشن Vectornator X

برنامه Vectornator X دارای ابزارهایی است که عکس های مورد علاقه شما را به آثاری براق و پوستری تبدیل می کند. اگر یک تصویرگر هستید، این برنامه به سرعت پروژه های شما را بارگیری می کند. کافیست پالت لایه خود را انتخاب کرده سپس قفل آن را باز کنید. روی عکس بوم ضربه زده سپس گزینه Auto Trace را انتخاب کنید تا در کسری از ثانیه عکس شما به قالب فوق العاده و پوستری تبدیل شود.

برنامه طراحی در آیپد Desyne

این برنامه می تواند به سرعت طرح های گرافیکی شما را در کنار هم قرار دهد و از آن می توان برای طراحی انواع بنر یا پوسترهای جذاب استفاده کرد. در این برنامه شما می توانید کار خود را با انتخاب الگو شروع کنید. در این برنامه تقریبا همه چیز قابل ویرایش است.

این را ببینید  تعمیر جک پلاگین و مجموعه میکروفون

وب سایت ساز Universe

این وب سایت ساز به شما کمک می کند در 60 ثانیه یک سایت بسازید. کافیست بخش مورد نظر را انتخاب کرده و تصمیم بگیرید با چه چیزی آن را پر کنید. در پایان دکمه را فشار داده تا کارهایتان آپلود شوند.

برنامه طراحی Autodesk SketchBook

یک برنامه طراحی در آیپد است که دسترسی سریعی برای ویرایش عکس ها در اختیار کاربران می گذارد. این برنامه ابزارهایی برای افزودن متن یا طراحی اشکال مختلف هم دارد. برای کار با این برنامه کاربردی کافیست روی دکمه تمام صفحه ضربه بزنید تا رابط های کاربری اپلیکیشن از بین رفته و تنها بوم طراحی برایتان باقی بماند.

برنامه Unsplash

اپلیکیشنی است که به شما امکان دسترسی به هزاران تصویر را می دهد. این عکس ها می توانند به راحتی و رایگان مورد استفاده کاربر قرار بگیرد.

برنامه طراحی در آیپد نقاش حرکت

برنامه نقاش حرکت یا همان Artomaton برای تبدیل عکس به نقاشی یا طرح های جذاب از هوش مصنوعی استفاده می کند. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید خلاقیت های زیادی به عکستان اضافه کنید.

برنامه Brushes Redux

یکی از مهم ترین برنامه های طراحی در آیپد است که به کاربر اجازه می دهد طرح های خود را به آسانی و به طور کاملا رایگان بکشد. این برنامه در لایه بندی و طراحی عملکرد فوق العاده ای دارد.

سایر برنامه های طراحی در آیپد

علاوه بر برنامه های بالا، اپلیکیشن های کاربردی دیگری برای طراحی در آیپد وجود دارند که در ادامه سعی می کنیم برخی از آن ها را به شما معرفی کنیم.

  1. Canva
  2. Pixel art editor – Dottable
  3. Folioscope
  4. MediBang Paint
  5. PicsArt
این را ببینید  مادربرد iPad Pro 11

در این مقاله برخی از برنامه های برتر طراحی در آیپد را به شما معرفی کردیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشند. همراهتان هستیم.

مقالات مرتبط:

آموزش تعمیر و تعویض تاچ تبلت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 5 =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »