نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین تبلت های 2023. پیدا کردن بهترین تبلت برای نیازهای شما ممکن است دشوار باشد، چه به دنبال این هستید که بچه ها را با تبلت های ارزان و بادوام برای مدرسه تجهیز کنید یا فقط می خواهید یک صفحه نمایش دوم زیبا در کنار مبل قرار دهید. خوشبختانه، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا تبلت مناسب را پیدا کنید، زیرا هر ساله بهترین‌ها را از تمام تولیدکنندگان بزرگ بررسی می‌کنیم. تبلت‌های آمازون معمولاً برای بچه‌ها و افرادی که بودجه کمی دارند عالی هستند، در حالی که آی‌پدهای اپل برای دانش‌آموزان و متخصصان خلاق بهترین هستند. این به ویژه در حال حاضر صادق است که تراشه M2 جدیدترین iPad Pro اپل را تامین می کند. بر اساس سال‌ها آزمایش و بررسی عملی ما، در اینجا بهترین تبلت‌هایی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید.

بهترین تبلت های 2023

Apple iPad Air (2022) بهترین تبلت های 2023

همانطور که آیپد ایر 4 عالی بود، آی پد ایر 5 که جایگزین آن شد، در نقطه ای شیرین بین قابلیت حمل و قدرت قرار گرفت. آیپد ایر 2022 برای مصرف و تولید محتوا ایده آل است و قیمت اولیه 599 دلاری آن برای بسیاری از افراد در دسترس است.

به لطف اضافه شدن M1، iPad Air 2022 تقریباً با iPad Pro برابری می کند. این بدان معنا نیست که Air اکنون یک جایگزین Pro است، اما شکاف در قدرت به طور قابل توجهی کمتر است. این، همراه با قیمت اولیه نسبتا مقرون به صرفه iPad Air، می‌تواند این مدل را نسبت به iPad Pro برای خریداران اقتصادی که هنوز هم بهترین آی‌پدی را می‌خواهند جذاب‌تر کند.

به طور کلی، آخرین iPad Air یک تبلت تقریباً کامل است. در حالی که هنوز جای پیشرفت وجود دارد، به سختی می توان این تخته سنگی براق و قدرتمند را کنار گذاشت. این بدون شک بهترین تبلت برای اکثر مردم است.

این را ببینید  اتصال داک Samsung Galaxy

iPad 2022 (نسل دهم)

iPad 2022 تبلتی است که ظاهر و احساسی جدید دارد و این یک تغییر خوشایند در چند تکرار اخیر است. ما از طراحی شیک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر قدردانی می‌کنیم، اگرچه برخی ممکن است جک هدفون نسل نهم iPad را از دست بدهند. ما همچنین دکمه روشن/خاموش با قابلیت Touch ID، دوربین جلوی تغییر موقعیت و شارژ USB-C و همچنین تراشه ارتقا یافته A14 Bionic و اتصال 5G را دوست داریم.

با این حال، 449 دلار پول زیادی برای خرید این تبلت است. بله، اپل نسل نهم آی‌پد 329 دلاری را نگه می‌دارد، اما همچنان شاهد جهش 120 دلاری از نسلی به نسل دیگر هستیم. مشکل بزرگ‌تر ما در مورد وضعیت Apple Pencil است. شارژ کردن این وسیله بسیار ناخوشایند است و زمانی که قلم را استفاده نمی کنید جایی برای نگهداری قلم وجود ندارد.

آیا فکر می‌کنیم آی‌پد 2022 نسبت به مدل سال گذشته ارزش این را دارد؟ بیشتر، زیرا این یک تبلت برای آینده است. به طور کلی، نسل دهم آی‌پد یکی از بهترین تبلت‌ها است، اما نمی‌توانیم به صراحت بگوییم که به دلیل قیمت بالاتر و اشتباه اپل پنسیل، بهترین تبلت برای اکثر مردم است.

بهترین تبلت های 2023

Samsung Galaxy Tab S8 بهترین تبلت های 2023

گلکسی تب اس 8 در بسیاری از کارها خوب است، اما بهترین تبلت آندرویدی پریمیوم است. می‌توانید از آن برای انجام کارها به سرعت استفاده کنید، اما در تجربه من از آن به‌عنوان یک دستگاه همه‌منظوره سریع برای لذت‌بخش‌تر کردن کار و بازی بیشتر لذت می‌برم. روی کاناپه برای بازی یا خواندن کمیک عالی است، و در محل کار داشتن آن به عنوان یک دستگاه یادداشت یا نمایشگر ثانویه خوب است، به خصوص اگر به زحمت سرمایه گذاری در اکوسیستم گلکسی و ایجاد فضای کاری خود را با DeX دوست دارید.

این را ببینید  طراحی تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 4G

اگر قطعاً باید بزرگترین و بدترین نسخه اندرویدی ممکن را داشته باشید، احتمالاً Galaxy Tab S8 Ultra را می خواهید، اما اگر فقط به یک تبلت عالی اندرویدی ممتاز نیاز دارید، Galaxy Tab S8 ارائه می دهد – و در این فرآیند، استاندارد جدیدی را برای آنچه باید تعیین کنیم از دسته انتظار دارید.

بهترین تبلت های 2023

آمازون فایر 7

برای بسیاری از مشتریان، قیمت تفاوت بزرگی را ایجاد می‌کند، بنابراین آمازون می‌توانست در مورد تبلت 50 دلاری Fire 7 به خوبی عمل کند. خوشبختانه، جدیدترین نسخه ارزان‌ترین اسلیت این شرکت دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز است که به شما کمک می‌کند برنامه‌ها را سریع‌تر از چیزی که از تبلت‌هایی به این ارزانی انتظار دارید پیمایش کنید و وب را مرور کنید. و در حالی که تبلت‌های Fire قبلی شما را وادار می‌کردند که الکسا را ​​فعال کنید – که منطقی نبود، قرار است با صدای شما احضار شود – Fire 7 در نهایت محرک‌های صوتی را برای دستیار دیجیتال اضافه کرد.

فقط انتظار نداشته باشید که تبلت های گران قیمت تری به شما کمک کند. صفحه نمایش ساب اچ دی تبلت Fire 7 برای افرادی که از iPad استفاده می کنند به اندازه کافی واضح نیست و صفحه قفل آن پر از تبلیغات است مگر اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید. با این حال، این یک انتخاب عالی برای کودکانی است که به دنبال دستگاه مصرف رسانه هستند.

بهترین تبلت های 2023

Microsoft Surface Go 2

گاهی اوقات، برای اینکه کاری درست پیش برود، یک ثانیه تلاش می‌شود. Surface Go 2 تمام معایب نسخه قبلی را مورد هدف قرار می دهد و همه آنها را از بین می برد. اول از همه، حاشیه‌های نازک‌تر جای خود را برای نمایشگر بزرگ‌تر باز می‌کنند، که مسلما مهم‌ترین بخش تبلت است. Surface Go 2 دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی است که در مدل قبلی 10 اینچ است.

این را ببینید  دکمه خانه iPad Pro 9.7

بزرگترین ارتقاء، عمر باتری 11 ساعت و 39 دقیقه Surface Go 2 است که بیش از 5 ساعت بیشتر از Surface Go اصلی است. مایکروسافت همچنین دعای من را برای لپ تاپ با وب کم عالی اجابت کرد. دوربین 5 مگاپیکسلی 1080p در قاب بالایی آن برای دوران تماس‌های ویدیویی آنلاین عالی است و دومین حسگر دوربین جلوی آن، ورود بیومتریک Windows Hello را اضافه می‌کند. در نهایت، Surface Go 2 را با ارتقاء نسل هشتم Intel Core m3 دریافت کنید، قیمت آن کمی گران‌تر و 629 دلار است، اما قطعاً مدلی برای چند وظیفه‌ای است.

بهترین تبلت های 2023

Samsung Galaxy Tab A7 بهترین تبلت های 2023

طرفداران اندروید می توانند به یک رقیب واقعی iPad با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر اشاره کنند. Galaxy Tab A7 با قیمت 229 دلار (و اغلب با قیمت بسیار کمتری به فروش می رسد) یک تبلت 10.4 اینچی عالی برای مصرف محتوا است. چه در حال مرور وب یا پخش فیلم باشید، به لطف حاشیه‌های فوق‌العاده نازک آن که باریک‌تر از چیزی است که با iPad 329 دلاری اپل دریافت می‌کنید، بیشتر روی محتوای خود تمرکز می‌کنید. اوه، و در تست باتری Tom’s Guide 13 ساعت و 13 دقیقه طول می کشد. اوه، و همچنین یک ویژگی iPad Pro دارد که اپل شما را مجبور می‌کند برای آن هزینه زیادی بپردازید: تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه.

بهترین تبلت های 2023

و درست مانند تبلت‌های گران‌تر اپل، Galaxy Tab A7 از طریق USB-C شارژ می‌شود، بنابراین می‌توانید به قطع کابل‌های غیرقابل برگشت microUSB از زندگی خود ادامه دهید. و در حالی که به سرعت آی‌پد نیست و صفحه‌نمایش آن به این روشنی نیست، با این قیمت مشکلی جدی نیست. مخصوصاً زمانی که سامسونگ اندروید واقعی را با فروشگاه برنامه Google Play به شما ارائه می‌دهد، نه تجربه تبلت‌آمیز آمازون فایر.

پیشنهاد مطالعه: بررسی تبلت Samsung Galaxy Tab S6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هشت =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »