نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

منظور از تعویض گلس تبلت اچ تی سی چیست؟

تعویض گلس تبلت اچ تی سی مفهومی دو پهلو دارد. باید دقیقا مشخص شود که منظور از گلس کدام قطعه است. مفهوم گلس در اصطلاح عموم و اصطلاح تخصصی کاملا از هم متفاوت هستند، هر چند که فقط به علت تشابه اسمی در بسیاری از مواقع به اشتباه جایگزین هم می شوند.

گلس بخش جدا نشدنی از تبلت است که در قالب یک شیشه از تاچ و ال سی محافظت می کند. این بخش خود نیز به محافظت نیاز دارد. برای حفاظت از این بخش دوباره به پوششی به نام گلس نیاز داریم که البته با گلس اصلی دستگاه متفاوت است. این پوشش شیشه ای در قالب یک برگه نازک – گاه پلاستیکی و گاه حرارتی – به همان شیشه بیرونی دستگاه می چسبد تا دستگاه را از آسیب های احتمالی و خط و خش حفظ کند. در تعویض گلس تبلت اچ تی سی جداسازی این دو مفهوم لازم و ضروری است.

اهمیت تعویض گلس تبلت اچ تی سی

تعویض گلس تبلت اچ تی سی راهی برای ارتباط دوباره کاربر با دستگاه است. باید همواره این نکته را به یاد داشته باشیم که ، کوچکترین سهل انگاری در تعویض گلس تبلت اچ تی سی به تاچ و ال سی دی آسیب های جبران ناپذیری وارد خواهد کرد. تا جایی که مجبور خواهید بود از تاچ و ال سی دی اوریجینال خود خداحافظی کنید.

مزایای تعویض گلس تبلت اچ تی سی

تعویض گلس تبلت اچ تی سی با استفاده از دستگاه های جدید گلس اورجینال وچسب OCA امکان پذیر است. با این نوع تعمیر گلس گوشی به حالت اولیه خود باز می گردد. از جمله مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطح بودن صفحه لمینت و ال سی دی و ایمنی بالای آن اشاره نمود.

این را ببینید  کاهش مصرف شارژ

به علاوه با تعویض گلس تبلت اچ تی سی در مراکز مجاز و معتبر و به دست کارشناسان خبره به راحتی در هزینه های احتمالی صرفه جویی کرده اید، زیرا هزینه تعویض و تعمیر گلس گوشی به مراتب بسیار پایین تر از هزینه تعویض ال سی دی است.

چگونگی تعویض گلس تبلت اچ تی سی

تعویض گلس تبلت اچ تی سی با فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه و چسب OCA انجام می‌شود و پس از تعمیر ، کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز خواهد گشت. با این روش از ال سی دی اوریجینال گوشی خود با کیفیت کما فی السابق استفاده خواهید کرد. با تعویض گلس و باقی ماندن ال سی دی اورجینال دستگاه ، عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد حفظ خواهد شد.

این نکته را پیوسته به یاد داشته باشید که هنگام تعویض گلس تبلت اچ تی سی در مراکز نامعتبر ممکن است حین جداسازی گلس، ال سی دی دچار شکستگی و ترک گردد. احتمال این اتفاق اگر تعویض گلس به کمک کارشناسان انجام شود ، بسیار کم است.

نحوه تعویض گلس تبلت اچ تی سی

در این بخش منظور ما از تعویض گلس تبلت اچ تی سی ، همان پوششی است که برای محافظت روی دستگاه کشیده می شود.

  • محافظ PET
  • محافظ TPU
  • محافظ TG

در هنگام تعویض گلس تبلت اچ تی سی باید به یاد داشته باشید که هر یک از این محافظ ها ساختار و ویژگی های خاص خود را دارند. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است که به صورت فشرده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر گوشی شما را برابر خراش و چربی گریزی و شوک های ضربه ای کاملا حفظ می کند.

این را ببینید  راه اندازی Galaxy Tab مسدود

مقالات مرتبط:

طول عمر تبلت مختلف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »