نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت روشن یا خاموش تبلت

اگر تبلت را به درستی شارژ نکنید ، ممکن است روشن نشود. اما از طرف دیگر اگر کاملاً یخ زده باشد ممکن است خاموش نشود. اگر با فشار دادن دکمه روشن بودن پاسخی به شما نمی دهد ، به شما کمک می کنیم دوباره کار کنید.

تبلت روشن نمی شود

اگر تبلت شما روشن نمی شود بهتر است مراحل زیر را بررسی نمایید.

مرحله اول خرابی را بررسی کنید.

بررسی کنید که تبلت شارژر و کابل USB آسیب فیزیکی یا مایع ندارند. اگر این کار را انجام دهند ، می تواند مانع شارژ مناسب شود.

  • اتصالات USB را از نظر خوردگی و پین های خم شده بررسی کنید.
  • دستگاه خود را از نظر آسیب مایع بررسی کنید.
  • کابل USB باید با تحرک بسیار کمی در درگاه شارژ محکم شود.
  1. راه اندازی مجدد نرم افزار را انجام دهید.

کلید برق (یا کلید کناری) و کلید کاهش صدا را بطور همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه مجدداً راه اندازی شود. این کار می تواند تا 60 ثانیه طول بکشد. اگر دستگاه بجای راه اندازی مجدد وارد حالت Maintenance Boot Mode شد ، از کلیدهای افزایش صدا یا پایین برای روشن کردن عادی بوت استفاده کنید و سپس با فشار دادن کلید کناری یا کلید Bixby آن را انتخاب کنید.

  1. تبلت را شارژ کنید.

با استفاده از کابل شارژ همراه آن ، تبلت خود را حداقل برای 1 ساعت شارژ کنید.

  1. روشن کردن تبلت

شارژر را جدا کرده و سپس با فشار دادن و نگه داشتن کلید پاور یا کلید جانبی به مدت 15-20 ثانیه سعی کنید دستگاه را روشن کنید.

این را ببینید  شارژ تبلت بدون شارژر

اگر روشن شود ، باید شارژ شود. آن را خاموش کرده و مجدداً به شارژر مسافرتی کارخانه متصل کنید تا کاملاً شارژ شود. اگر دستگاه کاملاً خراب باشد ، نمایشگر شارژ باتری ممکن است تا 10 دقیقه روی صفحه نمایش طول بکشد.

  1. درخواست خدمات

اگر دستگاه شما هنوز روشن نیست ، لطفاً به یک مرکز خدمات ورودی سامسونگ مراجعه کنید یا می توانید به صورت آنلاین سرویس تعمیرات را برنامه ریزی کنید.

تبلت خاموش نمی شود

در صورتی که تبلت شما خاموش نمی شود مراحل زیر را بررسی کنید.

  1. تبلت را دوباره راه اندازی کنید.

کلید خاموش (یا کلید کناری) و کلید کاهش صدا را بطور همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه خاموش شود. این یک کشش باتری را شبیه سازی می کند و ممکن است 60 ثانیه طول بکشد. اگر تبلت شما با یک ویژگی امنیتی بیومتریک ایمن است ، باید پس از راه اندازی مجدد رمز ورود یا رمزعبور پشتیبان خود را وارد کنید.

  1. گزینه Normal Boot را انتخاب کنید.

اگر تبلت شما به جای راه اندازی مجدد ، وارد حالت Maintenance Boot Mode شد ، از کلید Volume up یا Volume down برای حرکت مکان نما استفاده کنید. Normal Boot را برجسته کرده و سپس با فشار دادن کلید Power یا Bixby آن را انتخاب کنید.

  1. درخواست خدمات

اگر تبلت شما هنوز خاموش نیست ، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هجده =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »