نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در چندین سال اخیر استفاده از تبلت‌ها در بین بسیاری از افراد رواج پیدا کرده‌است. چراکه این مدل دستگاه‌ها از طرفی به بزرگی لپ‌تاپ نیستند و از طرفی ابعاد کوچک گوشی‌های هوشمند را ندارند. بنابراین نیازهای کاربران را در سطوح مختلف می‌توانند به خوبی تامین کنند. شرکت اپل در سپتامبر 2020 یکی از پرقدرت ترین تبلت های جهان را به نام تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 WiFi ظرفیت 128 گیگابایت عرضه گردانید که در ادامه قصد بررسی آن را داریم؛ پس همراه ما باشید.

تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 WiFi ظرفیت 128 گیگابایت تفاوت چندانی با نسل قبلش ندارد و از همان ساختار آلومینیومی باریک بهره می برد و تنها تفاوت ظاهری با نسل قبل، در دوربین های آن می باشد. در این مدل، از دو دوربین 10 و 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین 7 مگاپیکسلی در سلفی بکار گرفته شده است. علاوه بر دوربین های قوی تر، از پردازنده‌ی قوی تر نیز بهره مند شده است که موجب می شود از خصوصیات شاخص این مدل جدید آیپد یعنی اسکنر لیزر سه بعدی آن به نام LIDAR  نام ببریم که در کنار دوربین اصلی قرار گرفته  و برای تشخیص عمق صحنه ها به منظور ثبت جلوه ی بوکه (bookeh) و محتوای مربوط به واقعیت مجازی (AR) به کار می رود.

نوع حافظه و اندازه صفحه تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 WiFi

آیپد پرو 2020 به طور کلی در 4 ظرفیت 128،256،512 گیگابایت و 1 ترابایتی و همچنین در دو مدل سیم کارت خور و بدون سیم کارت ارائه شده است. آیپد پرو 2020 در دو مدل 11 اینچ و 12.9 اینچ در بازار جهانی تولید و عرضه گردیده است که از نظر ظاهری همانند به آیپد های سال 2019 هستند اما نسل جدید ایپد که به تازگی عرضه شده، پردازنده ی قوی تری نسبت به مدل های قبلی را در دارد.

این را ببینید  تعمیر بلندگوی خارجی تبلت ایسر

نمایشگر آیپد اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 WiFi حافظه 128 گیگابایت

Ipad pro 2020 مجهز به نمایشگر IPS LCD می باشد. این نمایشگر این را دارد که در زمینه پخش فیلم و اجرای بازی، جزئیات را به خوبی نمایش دهد. نسبت نمایشگر به بدنه تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 WiFi ظرفیت 128 گیگابایت هم معادل ۸۵٫۴ درصد می باشد که این نسبت، به خوبی حرف ما را در بخش طراحی مبنی بر کم بودن حاشیه، تایید می‌ کند. همچنین وضوح تصویر این نمایشگر، ۲۰۴۸×۲۷۳۲ پیکسل خواهد بود.

صفحه نمایش آیپد پرو۲۰۲۰ ویژگی‌های دیگری هم دارد که می ‌توانیم به ضد خش بودن و نمایش شفاف و با جزئیات بالای تصاویر اشاره کرد. همچنین نرخ تازه‌ سازی این نمایشگر، ۱۲۰ هرتز می باشد.

باتری iPad Pro 11 inch 2020 WiFi ظرفیت 128 گیگابایت

کمپانی اپل برای این دستگاه، از باتری قدرتمند ۹۷۲۰ میلی ‌آمپر ساعتی استفاده کرده که همچنین از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌ کند و شاهد قابلیت ‌هایی همانند شارژ معکوس هم هستیم. وجود یک نمایشگر ۱۱ اینچی باکیفیت و چنین سخت افزار قدرتمندی، بدون تردید نیازمند یک باتری قدرتمند هم خواهد بود. پس شایان ذکر است که شما می ‌توانید از باتری این گوشی برای انجام کارهای مختلف خود، به راحتی استفاده کنید و نگران به اتمام رسیدن شارژ آن در زمان کوتاه نباشید؛ زیرا ۹۷۲۰ میلی ‌آمپر، بسیار توان زیادی می باشد.

نرم افزار و سخت افزار مثال نزدنی

جدیدترین نسخه سیستم عامل انحصاری اپل، یعنی iPadOS 14 برای تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 WiFi ظرفیت 128 گیگابایت لحاظ گردیده است. البته فراموش نکنید که به تازگی سیستم عامل آیپد از آیفون جدا شده و این موضوع نشان می ‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در iPadOS وجود دارد تا کاربران بتوانند از امکانات و قابلیت‌های آن، بهتر و بیشتر استفاده کنند و از آن بهره مند شوند.

این را ببینید  مادون قرمز Galaxy Tab S 8.4

اما به این موضوع خواهیم رسید که تراشه هشت هسته ‌ای اپل یعنی A12Z Bionic، حرفی برای گفتن باقی نخواهد گذاشت. این تراشه را می ‌توان یکی از قدرتمند ترین تراشه ‌های شرکت اپل دانست که در این آیپد جای دارد و قدرت آن را تامین می‌ کند. نکته جالب ‌تر این خواهد بود که این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی Apple GPU، قدرت فوق ‌العاده‌ و منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. شما به راحتی می ‌توانید از آیپد پرو ۲۰۲۰ برای کارهای خود در زمینه‌های مختلف گیم، فیلم و یا وب گردی استفاده کنید و در آخر باید گفت که این آیپد اپل از خشاب کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی ‌کند اما در سه مدل متفاوت در میزان حافظه‌ های داخلی عرضه شده است که این مشکل را به خوبی رفع می کند.

مقالات مرتبط:

آموزش تعمیر و تعویض تاچ تبلت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 1 =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »