نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی اطلاعات تبلت htc

بازیابی اطلاعات تبلت htc ، خدمت دیگری است که توسط نمایندگی به مخاطبان ارائه می گردد. از آنجا که ریکاوری اطلاعات امری بسیار حساس بوده و نیازمند تخصص و تجربه بالا در این زمینه است، مهندسین ارشد این حوزه انجام آن را بر عهده دارند. همچنین به دلیل استفاده از ابزار پیشرفته  نظیر pc 3000 و جدیدترین روش های روز دنیا، فرآیند بازیابی اطلاعات در  نمایندگی اچ تی سی به صورت تخصصی انجام شده و کاربران می توانند مجددا از اطلاعات خود استفاده نمایند. برای آشنایی بیشتر شما مخاطبین گرامی با نکات بازیابی اطلاعات تبلت ، مقاله امروز را به این موضوع اختصاص داده ایم.

از آنجا که ریکاوری اطلاعات تبلت در گروه تعمیرات نرم افزاری این دستگاه قرار دارد، روش های انجام آن به استفاده از برنامه هایی محدود می شود. به عبارت دیگر، برای ریکاوی از طریق روت کردن دستگاه از نرم افزار Undeleter استفاده می شود. در صورت تمایل به روت کردن در فرآیند ریکاوری اطلاعات تبلت نیز می توان از نرم افزار recuva کمک گرفت. در ادامه، نحوه کار با این نرم افزارها را به اطلاع شما کاربران گرامی می رسانیم:

بازیابی اطلاعات تبلت بدون روت کردن

نرم افزار recuva را می توان به عنوان اصلی ترین برنامه در بازیابی اطلاعات تبلت htc بدون روت کردن در نظر گرفت. روش کار این نرم افزار بدین صورت است که پس از نصب آن در کامپیوتر، باید نوع فایلی که قصد بازیابی آن را دارید (به عنوان مثال فیلم، عکس، سند و …) را مشخص کنید. پس از نمایش فایل های ریکاوری شده، باید فایل های بازیابی شده را در درایوی به جز درایوی که هم اکنون آن را ریکاوری کرده‌اید، ذخیره نمایید. در غیر این صورت، ادامه روند بازیابی اطلاعات تبلت دچار مشکل خواهد شد. با اجرای صحیح مراحل گفته شده، اطلاعات مورد نظر شما بازیابی شده و می توانید مجددا از آنها استفاده نمایید.

این را ببینید  تعمیر اتصال شارژر تبلت سامسونگ

بازیابی اطلاعات تبلت از طریق روت کردن

 همانطور که اشاره کردیم، یکی از نرم افزارهای مورد استفاده برای بازیابی اطلاعات تبلت از طریق روت کردن، Undeleter می باشد. برای استفاده از این برنامه، ابتدا باید محل ذخیره سازی فایل های از دست رفته را انتخاب کنید. پس از طی این مرحله، نرم افزار Undeleter شروع به جستجو و اسکن کردن حافظه ی انتخابی می نماید. این مرحله ممکن است بین ۲ تا ۱۰ دقیقه زمان ببرد که با توجه به میزان حافظه ی دستگاه متفاوت است. مزیت این نرم افزار این است که پس از اتمام مراحل، فایل های بازیابی شده را در تب های مختلفی دسته بندی می کند.

نکته ی قابل ذکر این است که ، نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به تنهایی قادر به بازیابی اطلاعات تبلت نیستند  و تنها می توانند برخی از فایل ها را بازگردانند. اما کارشناسان ما در نمایندگی اچ تی سی تمامی اطلاعات را  به کمک دستگاه pc3000 بازیابی کرده و هیچ گونه دغدغه ای در ارتباط با بازیابی اطلاعات ازدست رفته ی تبلت اچ تی سی نخواهید داشت.

پیشگیری از حذف شدن اطلاعات تبلت

لازم است عنوان کنیم که عموما پاک شدن اطلاعات تبلت، در اثر مواردی همچون ویروسی شدن دستگاه، فلش کردن تبلت، نصب برنامه های ناسالم و مشکلات سخت افزاری رم اتفاق می افتد. برای پیشگیری از حذف شدن اطلاعات تبلت، بهتر است برنامه های مورد نظر خود را از سایت های معتبر دانلود کنید. همچنین با نصب یک آنتی ویروس قدرتمند، دستگاه خود را در برابر حمله انواع ویروس ها ایمن سازی کنید.

این را ببینید  بلندگوهای iPad Pro 12.9

اما ارجح تر از همه موارد توصیه شده، بهتر است همواره از اطلاعات تبلت خود یک بک آپ تهیه کرده و در کامپیوتر یا هاردتان ذخیره نمایید. در این صورت، حتی اگر با حذف اطلاعات دستگاه مواجه شوید، نیازی به طی پروسه بازیابی اطلاعات تبلت نخواهید داشت.

محصولات مرتبط:

تعمیر دوربین جلو تبلت ایسوس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »