نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های شارژ تبلت خود بدون شارژر

اگر فراموش کرده اید ، جا به جا نشده اید یا ساده شارژر تلفن خود را ندارید ، نگران نباشید. این اتفاق معمولاً هنگامی رخ می دهد که افراد مسافرت می کنند و فراموش می کنند شارژر را به همراه خود ببرند. همچنان می توانید تلفن خود را شارژ کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یا به یک کابل شارژ سازگار با تلفن خود و یا به یک پد شارژ بی سیم نیاز دارید. به ما بفهمانید که چگونه یک تبلت را بدون شارژر شارژ کنیم.

مراحل شارژ تبلت خود بدون شارژر

روش 1: با کمک درگاه های USB شارژ کنید

بیشتر پورت های USB که در فرودگاه ها ، هتل ها و برخی کافی شاپ ها یافت می شوند ، انرژی کافی برای شارژ یک تلفن هوشمند استاندارد را تأمین می کنند. برخی از اتاق های هتل دارای پورت USB است که درون لامپ ها و میزهای کنار تخت تعبیه شده است. آنها معمولاً از نوع USB-A هستند که برای همه دستگاه ها مناسب است.

  1. مرحله 1: انتهای USB کابل شارژ را به پورت USB موجود وصل کنید.
  2. مرحله 2: انتهای دیگر را به تلفن خود وصل کنید.

روش 2: با کمک یک پریز برق شارژ کنید

موارد اضطراری وجود دارد که شما قادر به یافتن پورت USB نیستید. در چنین مواردی ، یک روش جایگزین برای شارژ یک تبلت این است که شما باید یک پک پاور بخرید. برق پاوربانک ها منتقل می شود و تلفن همراه شما شروع به شارژ می کند.

  • مرحله 1: شما می توانید پاوربانک را در خانه شارژ کنید.
  • مرحله 2: با خاموش کردن یک کابل ، به یک کابل USB برای اتصال آن به پاوربانک و تلفن همراه خود احتیاج دارید.
این را ببینید  درایو سیم کارت iPad Pro 11

روش 3: از شارژر خورشیدی سازگار با محیط زیست استفاده کنید

یک انتخاب عالی برای ماجراجویی در فضای باز شارژر خورشیدی است. یک شارژر خورشیدی فقط برای روشن شدن به نور خورشید نیاز دارد. ممکن است سوالی در مورد نحوه کار باتری خورشیدی داشته باشید. نور خورشید باتری را در واحد شارژ می کند و سپس برای شارژ مستقیم تلفن استفاده می شود. این روش دیگر برای شارژ تبلت است.

  • مرحله 1: شارژر را برای جمع آوری نور خورشید تنظیم کنید یا آن را روی کوله خود قرار دهید تا هنگام پیاده روی شارژ شود.
  • مرحله 2: کابل شارژ خود را به شارژر و تلفن خود وصل کنید.

روش 4: تبلت خود را با یک شارژر اتومبیل شارژ کنید

امروزه وسایل نقلیه مدرن دارای پورت USB هستند که می توانید از آنها برای شارژ دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید. در غیر اینصورت ، می توانید آداپتور متصل به آن را بخرید و از آن برای شارژ تلفن خود استفاده کنید.

  1. مرحله 1: ماشین خود را روشن کنید یا آن را به حالت لوازم جانبی تبدیل کنید.
  2. مرحله 2: یک طرف کابل شارژ خود را به پورت یا آداپتور USB ماشین و انتهای دیگر را به تلفن خود وصل کنید.

استفاده از پاور بانک

یکی از ساده‌ترین روش‌های شارژ موبایل بدون نیاز به شارژ، پاور بانک است. پاور بانک بهترین وسیله برای ذخیره انرژی جهت شارژ وسایل الکترونیکی بوده که در ظرفیت‌های مختلف ۱۰ هزار، ۲۰ هزار و … توسط شرکت‌های مختلف ساخته شده و در قفسه فروشگاه‌ها قرار گرفته است. بسته به اندازه باتری گوشی، پاور بانک می‌تواند بارها دستگاه شما را شارژ کند. به عنوان مثال پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی حداقل دو مرتبه باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی را به طور کامل شارژ می‌کند. تنها کافی است پاور بانک را برای چند ساعت به شارژر وصل کرده تا انرژی لازم در آن ذخیره شود. این وسیله کوچک و قابل‌حمل را درون کیف خود بگذارید تا دیگر نگرانی خاصی در مورد تمام شدن شارژ گوشی همراه نداشته باشید.

این را ببینید  مشکلات رایج تبلت الجی G Pad X 8.0

استفاده از باتری دیگر

اگر هیچ ‌یک از روش‌های بالا قابل‌ دسترس نباشند، چگونه بدون شارژر موبایل خود را شارژ کنیم؟ از باتری‌های قلمی AA، AAA و ۹ ولتی نیز می‌توان برای شارژ باتری و سپس دستگاه هوشمند استفاده کرد. انرژی موجود در این باتری‌ها تفاوت چندانی با انرژی لازم برای شارژ باتری گوشی ندارد. با این حال، روش استفاده از باتری قلمی برای شارژ باتری گوشی نیازمند کمی دقت و توجه است.

 

شارژ تبلت خود بدون شارژر
شارژ تبلت خود بدون شارژر

 

باتری‌های امروزی به بیش از ۳.۷ ولت (DC) برای شارژ شدن احتیاج دارند؛ بنابراین سه عدد باتری AA، یا AAA (۱.۵ ولتی) و یا تنها یک عدد باتری ۹ ولتی برای شارژ باتری کافی است. باتری‌های AA یا AAA باید به طور سری به هم وصل شوند تا بتوانند باتری دستگاه را شارژ کنند. قطب مثبت باتری دوم را به قطب منفی باتری اول و قطب مثبت باتری سوم را به قطب منفی باتری دوم وصل کرده و با چسب برق، بچسبانید تا از یکدیگر جدا نشوند. در مرحله بعد، دو سیم فلزی تهیه کنید. توجه داشته باشید که اگر نیازمند به خدمات تعمیرات تبلت هستید و نیازی به باتری سومی ندارید حتما به وبسایت tablet-service.ir سر بزنید.  یک سر سیم اول را به قطب مثبت باتری اول و یک سر سیم دوم را به قطب منفی باتری سوم متصل کرده و روی آن را چسب بزنید. حال سر دیگر هر دو سیم را روی کنتاکت‌های باتری قرار دهید تا شارژ باتری‌های قلمی به باتری گوشی انتقال یابد. سپس باتری را درون دستگاه گذاشته و گوشی را روشن کنید

این را ببینید  تعمیر دوربین جلو تبلت ایسوس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »