نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 4G ظرفیت 256 گیگابایت، تصویری از آینده است که در دستان شما قرار می ‌گیرد. در ادامه با یک نگاه دقیق به نقد و بررسی این غول جدید شرکت اپل در سال 2020 برای علاقمندان به آن خواهیم پرداخت؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

آیپد های پرو را می‌ توان تبلت های خاص شرکت اپل دانست که دنیای فناوری های موبایل های هوشمند را دگرگون کرده اند. نسل جدید از تلفن های هوشمند غول پیکر که شما را به دنیای فراتر از حقیقت های ظاهری خواهند کشاند و لذت هر چیزی را بزرگتر و با وضوح بیشتر در اختیار شما قرار می‌ دهد.

کیبوردی خارق العاده نسل جدید آیپدها

ویژگی های تازه که تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 4G 256 گیگابایت نسبت به مدل های قبلی دارد، کیبورد این محصول و قلم مخصوص است که همراه با این آیپد می باشد. کیبورد این آیپد قابلیت های متنوعی دارد؛ از جمله اینکه می توانید این کیبورد را از حالت تا شده خارج کنید و به عنوان پایه برای آیپد از آن استفاده کنید. به گفته ی شرکت اپل، نکته ی جالبی که این کیبورد دارد این است که به جای اینکه تجربه ی کاربر macOS در آیپد جدید کپی شود، Trackpad این محصول تجربه ی کاملا جدید به ارمغان می آورد؛ به گونه ای که هنگام استفاده، اگر کاربران انگشتان شان را بر روی ترک پد حرکت دهند، نشانگر به شکلی زیبا دگرگون می شود تا عناصر مختلف رابط کاربری آیپد پرو برجسته شوند.

این را ببینید  جک iPad Pro 12.9

دوربین

طراحی تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 4G ظرفیت 256 گیگابایت تفاوت چندانی با نسل قبل خود ندارد و از همان ساختار آلومینیومی باریک بهره می برد و تنها تفاوت ظاهری با نسل قبلی، در دوربین های آن است. در این مدل، از دو دوربین 10 و 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 7 مگاپیکسلی سلفی استفاده شده است. از خصوصیات شاخص این مدل جدید آیپد، اسکنر لیزر سه بعدی آن به نام LIDAR  می باشد که در کنار دوربین اصلی قرار گرفته و برای تشخیص عمق صحنه ها به منظور ثبت جلوه ی بوکه (bookeh) و محتوای مربوط به واقعیت مجازی (AR) کاربرد دارد.

سیستم عامل تبلت iPad Pro 11 inch 2020 4G ظرفیت 256 گیگابایت

اپل، iPadOS را با ظهور iOS 13 از iOS قدیمی جدا کرد. آیپد او اس دارای حرکات پیشرفته تر چند وظیفه ای و امکانات بهتری نسبت به آیفون و آی او اس دارد که این مسئله بیانگر آیپد پرو اکنون از همیشه توانا تر است. با وجود حرکت جدید جا به جایی و انتقال روی صفحه نمایش یک دقیقه طول می کشد تا به آن عادت کنید. پس از عادت کردن و انجام این کار، به راحتی می توانید چندین برنامه باز را به صورت همزمان مدیریت کنید و آنها را در پنجره  های جانبی به جهت اشتراک گذاری محتوا میان آنها مدیریت کنید و از چندین نرم افزار دیگر به صورت همزمان بهره ببرید.

اندازه آیپد اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 4G

مدل 12.9 اینچی این محصول شاید به علت اندازه بسیار بزرگ آن ناخوشایند باشد و برای حمل کردن و استفاده کردن جالب به نظر نرسد به عبارت دیگر، این رایانه لوحی آنچنان هم یک دستگاه قابل حمل و دستی نیست. مدل 11 اینچی بسیار راحت تر و همچنین مفید تر است و برای حمل و نقل و نگهداری طولانی مدت کمتر از مدل بزرگتر خود خسته کننده است.  اما، نمایشگر بزرگتر مدل آیپد 12.9 اینچی به مراتب عملکرد بهتری دارد و تماشا کردن فیلم ها و برنامه ها در یک محیط باز را برای شما راحت تر می ‌کند.

این را ببینید  بلندگوی راست iPad Pro 9.7

مقالات مرتبط:

تعویض ال سی دی تبلت اچ تی سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »