نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G را می توان یکی از برترین محصولات اپل دانست. این محصول هوشمند دارای قابلیت های فراوانی مانند صفحه نمایش با کیفیت، بهترین دوربین عکاسی و فیلم برداری، جدیدترین قطعات سخت افزاری و بلندگوهای صدا می باشد. اما سوال مهمی که ذهن کاربران را به خود جلب می کند اینکه آیا تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G جایگزین مناسبی برای لپ تاپ محسوب می شود؟

در این مقاله به دنبال پاسخ به سوال بالا هستیم. دلایلی زیادی وجود دارند که نشانگر این مطلب هستند که تبلت ها جایگزین مناسبی برای لپ تاپ ها نیستند. زیرا این محصولات قادر به انجام تمام کارهای یک کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ نیستند. در عین حال نمی توان حضور پررنگ آن ها را در زندگی کنونی افراد نادیده گرفت.

تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G از نظر ظاهری ترکیبی از آیپد ایر 2 و آیپد پرو 12.9 اینچی می باشد. اندازه و وزن این تبلت دقیقا برابر مدل پرو است و اگر این 2 آیپد را کنار هم قرار دهید به سختی متوجه تفاوت آن ها می شوید.

مشخصات فنی تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G اپل با ظرفیت 256 گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Pro 9.7 inch 4G دارای 437 گرم وزن و ابعاد 6.1 × 169.5 × 240 است. اگر قاب پشتی و لبه های این تبلت را بررسی کنید، متوجه برخی تفاوت ها بین این 2 نسل آیپد خواهید شد. مهم ترین تغییر ظاهری تبلت 9.7 اینچی اپل را می توان برآمدگی های لنز دوربین پشتی آن دانست.

لنز دوربین اصلی این تبلت مانند آیفون S6 برجستگی هایی دارد که ممکن است در ابتدا خیلی خوشایند به نظر نرسد. البته باید این نکته را در نظر گرفت که شرکت اپل ضخامت کمتر بدنه را به برآمدگی لنز دوربین این دستگاه هوشمند ترجیح داده است.

یکی دیگر از تفاوت های عمده آیپد 9.7 اینچی اپل نسبت به مدل های قبلی رنگ صورتی آن است. شرکت اپل برای نخستین بار در طراحی این تبلت در کنار رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی از رنگ صورتی هم استفاده کرده که محبوبیت آن را به خصوص بین طرفداران خانم دو چندان کرده است.

این را ببینید  تبلت اپل مدل iPad Air 10.9 inch 2020 WiFi

iPad Pro 9.7 inch 4G مانند مدل 12.9 اینچی دارای 4 اسپیکر استریو است. همچنین روی لبه سمت چپ آن 3 عدد پین برای اتصال کیبورد وجود دارد.

تغییر دیگر iPad Pro 9.7 inch 4G نسبت به آیپد ایر 2، حذف نوار مشکی قاب پشتی آن در مدل سیم کارتی است. این قسمت برای آنتن دهی دستگاه به کار می رود که در مدل های جدید یک دست آلومینیومی است و هارمونی خوبی در ظاهر این دستگاه ایجاد کرده است.

آیپد پرو اپل مدل 9.7 اینچی بسیار خوش دست و ظریف طراحی شده و می توان آن را از نظر طراحی و ساخت جزء برترین محصولات این شرکت دانست.

ویژگی های قلم و کیبورد تبلت 9.7 اینچی اپل

تبلت اپل مدل iPad Pro 9.7 inch 4G مانند برادر بزرگتر خود یعنی آیپد پرو 12.9 اینچی مجهز به قلم و کیبورد اپل است که با نمایشگر آن کاملا سازگاری دارد. اگر چه تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G ظاهری کوچکتر از آیپد پرو 12.9 اینچی دارد اما از کیفیت و کارایی هیچ تفاوتی با آن ندارد.

کار با کیبورد این تبلت بسیار راحت درعین حال لذت بخش است. ممکن است در ابتدا زمان زیادی برای عادت به دکمه های آن صرف کنید، اما بعد مدتی از کار با آن لذت خواهید برد.

یکی از نقاط ضعف این تبلت نبود نور پس زمینه، تاچ پد و قابلیت تنظیم در زاویه می باشد. البته وجود سیستم عامل لمسی ios در کنار پایه نگهدارنده این ضعف را تا حد زیادی پوشش داده است.

مشخصات صفحه نمایش iPad Pro 9.7 inch 4G

نمایشگر 9.7 اینچی تبلت اپل به قدری فوق العاده و پیشرفته است که می توان به جرات گفت که برای هر کاربر مناسب است. اگر از تبلت خود فقط برای مطالعه یا تماشای فیلم استفاده می کنید، این آیپد تجربه فوق العاده ای در این زمینه برایتان خلق می کند. اگر هم اهل هنر هستید باز می توانید روی صفحه نمایش این تبلت حساب کنید.

این را ببینید  تعمیر جک پلاگین و مجموعه میکروفون

وجود فناوری های جدید در کنار ویژگی های منحصر به فرد و اندازه مناسب نمایشگر این تبلت را به یکی از بهترین گزینه های خرید تبدیل کرده است.

صفحه نمایش تبلت 9.7 اینچی اپل تصاویر را با رزولوشن 1536 × 2048 و تراکم پیکسلی 263.9ppi نمایش می دهد که دقیقا شبیه آیپد ایر 2 است اما با کمی دقت متوجه می شوید که روشنایی آن 20 درصد از آیپد ایر 2 بیشتر است. چیزی که ویژگی های صفحه نمایش این تبلت را کامل می کند، انعکاس بسیار کم آن است. وجود فناوری «True Tone display باعث می شود دمای نمایشگر به طور خودکار تنظیم شود. به این ترتیب به فرض اگر شما در اتاقی با نور زرد نشسته باشید، نمایشگر این تبلت هم نور را همراه هاله ای زرد منعکس می کند که از خستگی زود هنگام چشم جلوگیری می کند.

کاربران می توانند به راحتی از طریق منوی Display & Brightness، این قابلیت را غیر فعال  کنند. البته نکته قابل توجه این است که با غیر فعال کردن این ویژگی، نمایشگر آیپد شما بسیار غیر طبیعی به نظر می رسد.

این آیپد از محدوده های رنگی متنوعی پشتیبانی می کند. به طور کلی کمترین محدوده رنگ sRGB/Rec.709 و بیشترین آن DCI-P3 است. استفاده از این دو طیف رنگی کاملا خودکار است. از طرفی امکان تنظیم دستی هم برای کاربران فراهم است.

قابلیت های سیستم عامل تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G

شرکت اپل در آیپد 9.7 اینچی خود از سیستم عامل قدرتمندی استفاده کرده تا این محصول بتواند جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای شخصی یا لپ تاپ ها محسوب شود.

این سیستم عامل برای تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G گزینه ای عالی و بدون نقص محسوب می شود اما برای کامپیوترهای شخصی یا لپ تاپ ها خالی از اشکال نیست.

آیا تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G جایگزین مناسبی برای کامپیوتر است؟

آیپد 9.7 اینچی اپل از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است اما هنوز نمی توان آن را به طور کامل جایگزین لپ تاپ کرد.

ویژگی های بلندگوی تبلت 9.7 اینچی اپل

آیپد پرو 9.7 اینچی اپل یک ویژگی دوست داشتنی و فوق العاده به نام اسپیکرهای با کیفیت و بلند دارد. نکته جالب توجه اینکه 4 اسپیکر استریو در 4 گوشه این تبلت قرار گرفته که این اطمینان را به کاربر می دهد که صدا از هر جهت در حال پخش شدن است.

این را ببینید  6 برنامه برتر پخش ویدئو در مک بوک

باتری تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G

شرکت اپل در طراحی این سری از تبلت های خود از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 27.7 وات- ساعت استفاده کرده که ظرفیت آن نسبت به آیپد ایر 2 کمی افزایش سافته اما میزان شارژدهی آن ها هنوز یکی است.

نسخه وای فای تبلت فوق شارژ را تا حدود 10 ساعت نگه می دارد. در حالی که نسخه سیم کارتی آن توانایی نگهداری شارژ تا 9 ساعت را دارد.

آیپد 9.7 اینچی اپل در مجموع از نظر شارژدهی محصولی بی نظیر و ممتاز است.

مشخصات دوربین عکاسی و فیلم برداری تبلت 9.7 اینچی اپل

شرکت اپل برای طراحی دوربین های آیپد 9.7 اینچی خود سنگ تمام گذاشته و در آن از جدیدترین فناوری های موجود بهره برده است.

این تبلت مجهز به یک حسگر 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. مهم ترین قابلیت های اضافه شده به این محصول عبارتند از:

قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K

ویژگی عکسپرداری زنده و وجود فلش دوگانه LED مجهز به قابلیت True Tone Flash.

وجود قابلیت های بالا باعث می شود دوربین این تبلت بر خلاف مدل های قبلی در محیط های تاریک یا با نور کم عکسبرداری انجام دهد. دوربین این تبلت فاقد قابلیت 3D Touch است به همین دلیل برای شماهده عکس ها باید انگشت خود را روی نمایشگر فشار دهید.

دوربین سلفی این دستگاه هوشمند هم نسبت به مدل های قبلی پیشرفت  کرده و از 1.2 مگاپیکسل به 5 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

تبلت iPad Pro 9.7 inch 4G یکی از محصولات بی نظیر و جذاب شرکت اپل است که کاربران را تا حد زیادی راضی نگه می دارد اما جایگزین مناسبی برای کامپیوتر محسوب نمی شود.

مقالات مرتبط:

تعمیر باتری تبلت ایسر Iconia one 7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »