نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیپد 11 اینچی پرو با 4 ظرفیت 128،256،512 گیگابایت و یک ترابایت همچنین در 2 مدل بدون سیمکارت و سیمکارت خور طراحی و به بازار عرضه شده است. این آیپد اولین بار در سال 2020 وارد بازار شد و از لحاظ ظاهری شبیه مدل 2019 این محصولات است اما پردازنده آن نسبت به مدل های قبلی قوی تر عمل می کند.

مشخصات دوربین آیپد 11 اینچی پرو نسبت به مدل های قبلی کمی متفاوت تر شده و این تبلت دارای 2 دوربین 12 و 10 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی است. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این تبلت قابلیت اسکنر سه بعدی لیزر به نام LIDAR است. این اسکنر دقیقا کنار دوربین اصلی تبلت قرار داشته تصاویر را به صورت عمیق تر تشخیص می دهد.

نکته جالب توجه اینکه تبلت پرو 2020 اپل دارای یک قلم مخصوص است که معمولا همراه محصول ارائه می شود. نکته دیگر اینکه می توان کیبورد این آیپد را از حالت تا شده خارج  کردده و به عنوان پایه برای تبلت از آن استفاده کرد.

مشخصات پردازنده آیپد

هنگامی که کاربران انگشت خود را روی تاچ پد دستگاه حرکت می دهند، نشانگر صفحه عناصر رابط کاربری را برجسته می کند. شرکت اپل در طراحی آیپدهای سری پرو از پردازنده های بسیار قدرتمند استفاده می کند. در این تبلت ها تراشه  ای با نام A12Z Bionic Chip به کار رفته که طبق ادعای این شرکت برای پردازش های گرافیکی از یک پردازنده 8 هسته ای بهره می برد.

پردازنده A12Z Bionic Chip از لپ تاپ های ویندوزی بسیار قدرتمند تر عمل می کند. به طور کلی اپل همواره روی پردازنده های اصلی محصولات خود به خصوص تبلت ها تمرکز خاصی نشان داده و همواره در حال بروز رسانی قابلیت های آن هاست.

این را ببینید  مشخصات فنی تبلت iPad Air 10.9 inch 2020 WiFi

خوشبختانه آیپد 11 اینچی پرو با ظرفیت 1 ترابایت اپل قابلیت نگهداری شارژ تا 10 ساعت را داشته همچنین از شبکه LTE پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی آیپد پرو اپل

تبلت فوق دارای یک شکاف سیم کارت بوده و توانایی پشتیبانی از نسل 4 اینترنت را دارا می باشد. نتیجه می گیریم تبلت پرو برای نمایش فیلم به صورت آنلاین کاملا مناسب می باشد.

صفحه نمایش این آیپد تقریبا بزرگ است. نکته جالب توجه اینکه تبلت پرو اپل دارای حسگرهای متنوعی با نام های حسگرهای شتاب سنج، فشار سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور محیط است که هر کدام قابلیت های خاصی در اختیار کاربران قرار می دهند.

مشخصات ظاهری تبلت پرو 11 اینچی اپل

صفحه نمایش 11 اینچی تبلت پرو نسبت به مدل های دیگر تقریبا متوسط دسته بندی می شود اما برای افرادی که تمایل به حمل تبلت های بزرگ ندارند، یک گزینه عالی و به صرفه محسوب می شود. بدنه تبلت 11 اینچی پرو از جنس آلومینیوم است که آن را در برابر هرگونه ضربه و فشار محافظت می کند. وزن این آیپد حدود 473 گرم است که نگهداشتن آن به مدت طولانی را سخت می کند.

البته این آیپد مجهز به یک پایه نگهدارنده یا هولدر  است که کاربران را قادر می سازد به راحتی از این تبلت به مدت طولانی استفاده کنند.

دوربین تبلت پرو اپل مجهز به 2 لنز Ultra Wide 10 مجزاست که هر کدام قابلیت های خودشان را دارند. دوربین این تبلت می تواند فضاهای بزرگ و گسترده را در یک قاب جای دهد، دید گسترده ای برای عکسبرداری در اختیار شما قرار داده و برای عکس برداری از طبیعت یا فضاهای دسته جمعی گزینه ای عالی محسوب می شود.

این را ببینید  شارژ Galaxy Tab S 8.4

لنز دوربین این تبلت 2 برابر اپتیکال و 5 برابر دیجیتال برای کاربران ایجاد می کند. زوم اپتیکال زمانی رخ می دهد که لنز فاصله کانونی را با استفاده از عناصر شیشه ای تغییر می دهد. این لنز محدودیت بیشتری نسبت به زوم دیجیتال دارد.

زوم دیجیتال دور تصویر را بر اساس نیاز برش می دهد و در نهایت با افزودن پیکسل به صورت دیجیتال تصاویر مورد نظر شما را ثبت می کند.

نکته جالب توجه اینکه دوربین این تبلت توانایی فیلم برداری تا رزولوشن 2160 × 3840 هم دارد.

آیپد 11 اینچی پرو با ظرفیت 1 ترابایت اپل محصولی زیبا و با کیفیت است که می توان  از آن برای ثبت لحظات به یاد ماندنی استفاده کنید. این تبلت یک جایگزین عالی برای دوربین فیلم برداری است. همین قابلیت سبب محبوبیت آن میان طرفداران اپل شده است.

مقالات مرتبط:

سنسور روشنایی Galaxy Tab S 8.4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »