نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با پیشرفت تکنولوژی انقلابی عظیم در عرصه ظهور دستگاه های دیجیتال به وقوع پیوست. ظهور نسل 9 تبلت های 10.2 اینچی اپل تحولی عظیم در عرصه دیجیتال پدید آورد. محبوبیت بالای این سری از آیپدهای اپل به دلیل طراحی زیبا و بی نظیر صفحه نمایش آن هاست. بسیاری از کمپانی های بزرگ با توجه به محبوبیت بالای این محصولات هوشمند، اقدام به طراحی و ساخت آن ها گرفتند. از این رو بعد چند مدت بازار رقابتی در زمینه تولید و فروش سری 9 تبلت های اپل به وجود آمد.

در این مطلب قصد داریم iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi را از نظر مشخصات ظاهری و فنی با یکدیگر مقایسه کنیم.

طراحی بی نظیر نسل 9 تبلت های 10.2 اینچی

شرکت اپل با توجه به نیازسنجی های متعدد متوجه شد که کاربران از نسل های قبلی آیپدها استقبال بی نظیری کرده اند. همین عامل باعث شد نسل 9 تبلت های 10.2 اینچی اپل از نظر طراحی و ظاهر شبیه سری های قبل باشد.

اندازه و ابعاد این آیپدها نسبت به مدل های قبلی هیچ تغییری نکرده و شما می توانید هنگام خرید یکی از 2 رنگ نقره ای یا خاکستری آن را انتخاب کنید. بدنه این دستگاه های هوشمند از جنس آلومینیوم است که گرما را دفع کرده و در برابر هرگونه ضربه یا فشار کاملا مقاوم است.

اسپیکرهای با کیفیت

نسل نهم تبلت های 10.2 اینچی اپل مجهز به اسپیکرهای استریو یا کیفیت صدای عالی همچنین درگاه لایتینگ برای شارژ سریع می باشد. وزن این تبلت 478 گرم و مجهز به قلم لمسی هوشمند است. البته کاربرانی که تمایل به استفاده از قلم هوشمند در کنار کار با تبلت های 10.2 اینچی اپل دارند، باید آن را به طور جداگانه خریداری کنند.

این را ببینید  مشخصات فنی تبلت iPad Air 10.9 inch 2020 WiFi

شرکت اپل در طراحی و ساخت این دستگاه هوشمند توجه ویژه ای به محیط زیست داشته، به همین دلیل اغلب مواد به کار رفته در آیپد 10.2 اینچی سری 9 قابل بازیافت هستند.

سخت افزار مدرن تبلت iPad  10.2-Inch Wi-Fi

شرکت اپل برای طراحی iPad  10.2-Inch Wi-Fi از تراشه A13 Bionic به عنوان قلب تپنده این دستگاه استفاده کرده که رضایتمندی مشتریان را به طرز قابل توجهی بالا برده است. نکته قابل ذکر اینکه از این چیپست در سری 11 گوشی های آیفون و SE استفاده شده است.

نتیجه می گیریم با یک دستگاه قدرتمند و پرسرعت با بهترین مشخصات سخت افزاری رو به رو هستید.

استفاده از تراشه A13 Bionic کلیه نیازهای کاربران را پاسخ داده و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است. سرعت بالای پاسخ دهی در کنار تجربه فوق العاده گیمینگ از ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده این دستگاه هوشمند است.

ظرفیت تبلت 10.2 اینچی اپل 64 گیگابایت و حدود 2 برابر ظرفیت مدل های قبلی است. همین امر امکان نصب برنامه های زیادی را به کاربران می دهد.

قابلیت موتور عصبی آیپد 10.2 اینچی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد سری 9 تبلت های اپل، وجود حسگرهای عصبی و یادگیرنده است که به آن ها هوش مصنوعی یا موتور عصبی هم گفته می شود. موتور عصبی کلیه داده های مورد نیاز دستگاه شما را جمع آوری کرده و تاثیر بسیاری در پردازش آن ها دارد.

به عبارت ساده پردازنده گوشی معمولا از بخش های مختلفی تشکیل شده است. مثلا بخش ISP مسئول پردازش عکس های دستگاه شما را دارد. موتور عصبی هم بخشی از هوش مصنوعی است که وظایف مختلفی به عهده دارد.

این را ببینید  شارژ Galaxy Tab S 8.4

وضوح بالای صفحه نمایش

تبلت 2021 اپل مجهز به یک نمایشگر 10.2 اینچی است که تصاویر را با وضوح 1620 در 2160 پیکسل نمایش می دهد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 500 نیت است که باعث می شود تبلت در هر شرایط نوری حتی مقابل نور شدید آفتاب هم تصاویر را با وضوح و کیفیت بالایی نمایش دهد.

استفاده از تکنولوژی True Tone را می توان مهم ترین پیشرفت سری تبلت های 2021 محسوب کرد. این قابلیت باعث می شود رنگ ها طبیعی تر و با شفافیت بالایی نمایش پیدا کنند.

مشخصات دوربین

تبلت 10.2 اینچی اپل دارای 2 دوربین است که یکی در پشت و دیگری در جلوی دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی این تبلت از یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل شده همچنین دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسلی است که تجربه عکسبرداری فوق العاده را در اختیار کاربران قرار می دهد.

زاویه دید دوربین های سری 9 تبلت های اپل 122 درجه است که در نوع خود عالی به نظر می رسد.

وجود قابلیت جدید Center Stage تماس های تصویری را به گونه ای مدیریت می کند که در هر تماس شما در مرکز قرار بگیرید.

منبع تغذیه آیپدهای 2021 اپل

شرکت اپل در طراحی تبلت 10.2-Inch Wi-Fi از حسگرهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، بارومتر یا قطب نما استفاده می کند. باتری این تبلت لیتیوم یونی و غیر قابل تعویض است که با یکبار شارژ کردن آن می توان 10 ساعت از آیپد خود برای وب گردی یا تماشای فیلم استفاده کنید.

نسل 9 تبلت اپل مدل 10.2 اینچی جزء محصولات میان رده شرکت اپل محسوب شده که کلیه نیازهای کاربرن را برطرف می کند.

این را ببینید  تبلت اپل مدل ظرفیت 128 گیگابایت

مقالات مرتبط:

تعویض ال سی دی تبلت اچ تی سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »