نمایندگی تعمیر تبلت

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی که برای کاهش مصرف شارژ مهم است

نکات مهمی وجود دارد که می تواند به مصرف شارژ دستگاه شما کمک کند که در ادامه توضیح داده شده است.

خاموش کردن بلوتوث

شما به بلوتوث نیازی ندارید (به جز موارد ضروری). بلوتوث یکی از هدر دهنده های باتری است. برخلاف WiFi که تقریباً برای همه چیز به آن نیاز دارید، بلوتوث فقط درصورت ارسال فایل یا استفاده از وسایل جانبی مانند بلندگو و هدفون ضروری است.

به همین ترتیب، در صورت تمایل می توانید بلوتوث را غیرفعال کنید.

آسان تر است، استفاده از مرکز کنترل برای فعال یا غیرفعال کردن سریع بلوتوث در صورت لزوم، آسان تر است.

در حالی که از مرکز کنترل استفاده می کنید، همیشه می توانید iPad خود را در حالت هواپیما قرار دهید. همچنین می توانید WiFi را غیرفعال کنید.

توجه داشته باشید، اگر iPad شما دارای داده تلفن همراه است، می توان آن را خاموش کرد تا عمر بیشتری به باتری شما اضافه کند. برای انجام این کار باید تنظیمات را باز کنید، اما در مرکز کنترل در دسترس نیست.

گفته شد، آنچه ما واقعاً به دنبال آن هستیم صرفه جویی در باتری در حالی که عملکرد کافی را دست نخورده باقی می گذاریم، بنابراین هنگام نشستن برای استفاده از دستگاه مجبور نیستیم یک سری چیزها را روشن کنیم. بلوتوث بدون هیچ مشکلی است، همه موارد دیگر با خود شماست.

موقعیت مکانی Location

آیا لازم است از خدمات موقعیت مکانی iPad خود استفاده کنید؟ احتمالاً، اما به احتمال زیاد فقط برای برنامه های خاص. از تنظیمات، روی دکمه )حریم خصوصی( ضربه بزنید و سپس )خدمات موقعیت مکانی( را باز کنید.

این را ببینید  روش های بازیابی اطلاعات تبلت

می توانید سرویس های موقعیت مکانی را کاملاً خاموش کنید یا این کار را براساس برنامه انجام دهید.

اگر مسیر برنامه جداگانه را دنبال کنید، باید روی هر یک ضربه بزنید و “هرگز” را از بین گزینه ها انتخاب کنید.

باز هم می گویم چقدر این سرویس را سرگرم می کنید به خود شما بستگی دارد. خاموش کردن همه آن بسیار آسان تر است، اما ممکن است برای شما بهتر باشد برنامه هایی را که همیشه از سرویس موقعیت مکانی استفاده می کنند در مقابل زمانی که واقعاً از آن استفاده می کنید غیرفعال کنید.

کاهش نور صفحه نمایش

آیا شما حتی از Spotlight در iPad خود استفاده می کنید؟ شاید، اما اگر نیازی به آن ندارید، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را خاموش کنید.

تنظیمات را باز کنید، روی (عمومی) و سپس (Spotlight Search) ضربه بزنید.

اکنون لیستی از تمام دسته های کاتالوگ های Spotlight را مشاهده می کنید. برداشتن علامت همه اینها به این معنی است که Spotlight به طور موثر خاموش است زیرا کاری برای انجام آن ندارد.

Spotlight احتمالاً در OS X بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا iOS. بله، برخی از افراد احتمالاً بدون این کار نمی توانند انجام دهند، اما احتمالاً از iPad های خود برای کارهای مفیدتر استفاده می کنند که نیاز به یافتن مخاطبین، رویدادها و سایر اطلاعات تا حد ممکن کارآمد دارد.

روشنایی صفحه

بسیار خوب، این یکی همیشه در لیست صرفه جویی در مصرف باتری است و از نظر فنی، اگر از iPad خود استفاده نمی کنید، صفحه نمایش شما روشن نیست. اما هنگامی که از iPad خود استفاده می کنید، حتی برای مدت زمان کمی، صفحه اصلی جز قسمت های پرمصرف است.

این را ببینید  شارژ Galaxy Tab S 8.4

برای این منظور، به یاد داشته باشید که می توانید روشنایی را کمی کاهش دهید تا چند دقیقه به عمر باتری خود بیفزایید. از تنظیمات، روی (Display & Brightness) ضربه بزنید و از نوار لغزنده استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید تنظیمات روشنایی خود را انجام دهید، (روشنایی خودکار) را خاموش کنید.

راه آسان برای انجام تنظیمات روشنایی صفحه، باز کردن مرکز کنترل و استفاده از نوار لغزنده روشنایی است.

باز هم، اگرچه این صرفه جویی در مصرف باتری iPad شما نیست، اما مطمئناً در زمان استفاده به شما کمک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

رجستر کردن تبلت

رجستر کردن تبلت سامسونگ

رجستر کردن تبلت. ایجاد و ورود به حساب سامسونگ به شما کمک می‌کند از به‌روزرسانی‌های سیستم و اعلامیه‌های فراخوان به‌روز باشید، به عیب‌یابی خاص دستگاه

ادامه مطلب »